Gå til innhold

Vurderer ny bil (E46 M3)

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg driver nå og vurderer ny bil og valgene står mellom BMW E46 M3 og Audi RS4.

Jeg har noen spm angående E46 M3 2002 utgavene:

Er det noe kjente feil\svakheter med disse bilene, noe jeg burde være oppmerksom på?

Her er bilen jeg vurderer i dette øyeblikk:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10804533&sid=xz5ecdHfmAW759580

Disse bilene har jeg rett og slett en forelskelse for men når enn først vil ha en bil i denne prisklassen, så vil jeg være sikker på at jeg får det beste.

Jeg har helt klart mest lyst på en M3 da dette er drømmebilen, men har ikke fått sett så nærme på RS4 enda.

Håper å få noen kommentarer som får meg på den rette siden.

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg en test med RS4 også..(regner med at det er 2.7biturbo) Jeg digger den bilen like mye som en e46 m3. Her får man jo også litt mer plass, 4x4 etc. På E6 går jo RS4 styggfort også..:)

Vedr. E46 M3 ville jeg valgt en med manuell. Den røde du linken var jo ellers knall med alt utstyr og tøff farge..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Jeg har ikke bestemt meg angående girkasse, men siden denne bilen neppe blir brukt på noe bane, tror jeg valget blir bra for det den skal brukes til.

Jeg falt for rød M3 første gangen jeg så de, og denne kombinasjonen på finn-annonsen er bare fet. Blir det eventuelt M3 så blir det fete 20". Det er bestemt etter bildene av ///Magnus sin M3 her inne. :D

Og ja Ellingsen, det er 2,7biturboen eller M3 det står mellom.

Her er forresten den jeg har kikket på:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10866207&sid=xz5ebauQBlN915942

Nå har jeg det ikke travelt i det hele tatt, men føler at det er nå tiden er inne for å kjøpe ny bil, med tanke på markedet. Vi får se. :)

Jeg liker forresten denne varianten av M3 også, med svart nyrer, M3-riller sota vindu og noen fete kantfelger kanskje:

10614-2005-BMW-M3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi på, er vel nærmere bestemt over 100km\t og ta er det vel forbudt. :)

Selvfølgelig skal jeg prøve den på bane, men den blir ikke brukt der... Om du skjønner hva jeg mener. :)

Fikk mail rett før jeg postet det forrige innlegget, fra en slektning i Tyskland. Han hadde funnet denne perlen av en bil, bare så synd det er Cab.

http://www.mobile.de/SID9NDaGEwdT2kooiJIFfS.RQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1190213990A1Iindex_cgiD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A2%81T-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yclsO~BSRA6D1100B45D3500BGNCPKWA0HinPublicA2A0B40A0EweissA0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=1&id=11111111278696671&

Men han fortsetter letingen etter en (hvit) M3... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...