Gå til innhold

Ingen BMW, men fy F for en bil...

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sansen for slike biler selv, så er morsomt å se hvordan store deler av dette samfunnet faktisk forakter de fleste andre biler. Men hadde vel blitt samme respons uansett hva slags annet bilmerke det er untagen BMW. Noe som på en måte er forståelig da dette tross alt er et BMW samfunn.

Men hadde jeg fått en Trans-AM kastet etter meg, eller Firebird, Mustang, Corvette, Challenger, Charger, Viper eller hva det nå skulle være, hadde jeg gladelig tatt imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel. Hva med en Saleen S7? :wink:

Den glemte jeg i farten... det er også en interessant bil. Corvette C6/Z06 er forøvrig også en meget interessant bilmodell. I forhold til europeiske bilmodeller er det egentlig bemerkelsesverdig få bilmodeller fra USA som er verdt å kikke to ganger på i dag. Slik har det imidlertid ikke alltid vært og det er interessant hvorfor det er slik. Av en eller annen grunn har de aldri helt klart å hente seg inn igjen etter oljekrisen på midten av 70-tallet... det har vært enkelte brukbare bilmodeller, men stort sett har alt for mange bilmodeller fra USA vært det reneste crap... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste moderne amerikanske supersportbilen (som primært er en britisk konstruksjon) som er verdt å samle på er Ford GT... :wink:

Ikke så dum denne heller, Crystler ME Four-Twelve (Selv om det riktig nok foreløpig bare er en konsept bil)

ccchryslerme412mainbe2.jpg

me412chryslerap0.jpg

Top Speed: 399 km/t

0-100 km/t: 2.9 seconds

0-160 km/t: 6.2 seconds

0 - 400 meter: 10.6 sec @ 142 mph

Engine: 6.0-liter V-12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...