marius paulsen Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 HERREGUD! bmw folk er faen meg så enspora att det er kvalmt!!... den hadde da ikke vært noe penere om det hadde vært en bmw da! hadde det derimot vært en gammel trans am fra før amerikanerne bestemte seg for å begynne å lage biler som ingen ville ha så hadde da saken vært en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 HERREGUD! bmw folk er faen meg så enspora att det er kvalmt!!... den hadde da ikke vært noe penere om det hadde vært en bmw da! hadde det derimot vært en gammel trans am fra før amerikanerne bestemte seg for å begynne å lage biler som ingen ville ha så hadde da saken vært en annen! Det har vel blitt solgt betydlig flere Trans-Am, enn f.eks bmw 850 som er en like "ubrukelig" bil som trans-am. å omtrent samme designet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 det kan godt hende men jeg ser ikke helt sammenhengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 anngående designet så kan jeg ikke selv med de tykkeste ølbrillene mine se andre likheter enn at begge har 2 dører og 4 hjul med det latterlige lange overhenget forran ser den nesten mere ut som; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Velger å anse hele denne tråden som ironisk... Makan til stygg bil. Ser ut som en stor nese. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 melder meg ut! smaken er som baken!... Den stinker av og til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 polly sin trans am er jo mye tøffere enn denna "plast" raketten! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Synnes bilen så tøff ut jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Bilen er i utgangspunktet stygg, med noen ekstra stygge felger på-dette er en sånn bil jeg IKKE vil bli sett i.(I tilleg til en rosa VW New Beetle cab, en bil som er i en helt annen kategori) Å det hjelper ikke om den så hadde en million hester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 men hva betaler du for en ny corvette kontra en ny bmw med åtter da? i sine hjemland.... Jeg vil da gjerne ha en V8, men ikke for enhver pris... selv en 20 år gammel Porsche 928 S4 er mer fristende enn en ny Corvette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Du overrasker meg litt Fredrik. Etter 1 år som medlem her har jeg fått inntrykket av at du er tolerang for det meste. Tror det er første gang jeg har lest en post hvor du bevisst uttrykker forakt for en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Du overrasker meg litt Fredrik. Etter 1 år som medlem her har jeg fått inntrykket av at du er tolerang for det meste. Tror det er første gang jeg har lest en post hvor du bevisst uttrykker forakt for en annen bil Amerikanske muskelbiler er ganske enkelt ikke min greie, men Ford GT har jeg virkelig sansen for... sikkert fordi den er britisk konstruert. Jeg har nok den holdningen at hvis det er noe vi virkelig kan i Europa så er det å bygge verdens beste biler. Ingen... absolut ingen... gjør oss akkurat den rangen stridig... By the way... jeg har faktisk hatt en Porsche 928S og bl.a kjørt den tur-retur Oslo-Gibraltar... konsentrert fahrfreude... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Hehe! Ikke min drømmebil nei! Må henge meg litt på de første innleggene her og spør om det følger med cowboy hatt og støvler Fått med en politibil på det ene bildet og en mann med bart, så hadde det vært framtidens "Smokey and the bandit". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 har av å til en bmw jeg og.. men er da ikke så trangsynt att jeg ikke kan akseptere andre merker.. er vel forøvrig ikke en eneste bil på forumet som hadde hengt med verken på bane eller drag.. OK ett par unntak.. Jeg aksepterer stort sett det meste av bilmerker. Har hatt mange forskjellige biler gjennom tidene selv og i familien, og ser mange bra kvaliteter i andre biler som ikke BMW har. Men denne bilen var rett og slett stygg i mine øyne! Og jeg skal vedde på att jeg hadde holdt følge med den på Ringen med min BMW som har 200 hk mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Det feteste på denne bilen var plasseringen av skiltet forran. Sikkert populært Kan ikke si jeg har sansen for disse typene amerikanske biler, jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå