BoSJo Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 ha ha ha, må vere første turen på han der Ka faen er det du hold på mæ....OLE, ha ha ha skulle jo bare sette op bilen *LOL* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 E tror han var redd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 huff, hater sånn dialekt minner meg om are og odin de på videoen er nordlendinger. are og odin er trøndere. men det der med dialekt er jo ikke så greit for østlendinger artig video, skulle likt å se tryne på han såkalte kartleseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 "OLE!! NO må du ro dæ ne, no fær vi rætt i autoværnet..OLE!!!.....førbanna idiot!! OLE!!!!!!!" "OLE!! skjerp dææ!! " "Ka du hold på med OLE!!??, no tar æ snart tak i rattet!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hahaha. genialt. Her er en annen redd passasjer. http://www.youtube.com/watch?v=DqNxrK-hkHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hahaha. genialt. Her er en annen redd passasjer. http://www.youtube.com/watch?v=DqNxrK-hkHA Hadde det vært meg hadde jeg ALDRI tatt taxi igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Wow, sinnsykt. Sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Hahaha. genialt. Her er en annen redd passasjer. http://www.youtube.com/watch?v=DqNxrK-hkHA HAHA! det er det mest sinnsyke jeg har sett! jeg hadde garantert driti på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Ha ha ha ha ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Morsom video! Minner meg litt om en jeg hadde med på en runde på Ringen i fjor. "Stopp! Jeg har unger og kone hjemme! Stans! Stans!!" Han var litt over snittet nervøs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 haha ler så jeg nesten griner ganske genial filmet noen flere som har noe liknende på gang eller? i grunn minte lars meg litt om kjerringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 huff, hater sånn dialekt minner meg om are og odin Saklig kommentar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 huff, hater sånn dialekt minner meg om are og odin Saklig kommentar... Helt enig, ikke alle som prater bokmål, faktisk er det bare en liten prosent av landets befolkning som gjør det. I e romsdaling og stolt ta dialekta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 -Roger- ! den filmen husker jeg! hvis noen har den filmen av japsen som satt på en som drifta på bane som tv reporter så vær vennelig å post! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 De folkene i videoen er faktisk helgelendinger (Mo, Mosjøen og omegn). Artig dialekt ja Hører du ikke forskjell på trøndere og nordlendinger sliter du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå