Gå til innhold

krone kurs/handle fra usa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kursen er faktisk helt nede i 5,51 i dag, har lagt på ca. 5,52 de siste dagene. - Ekstremt lavt, men siden det for et par timer siden ble klart at renten nok en gang ble satt opp her i Norge så ventes kronen å styrke seg enda mer i tiden som kommer.

Skrevet
Kursen er faktisk helt nede i 5,51 i dag, har lagt på ca. 5,52 de siste dagene.

Men som vi alle vet så er det tollvesenet som 'setter' omregningskurser for en uke av gangen. Og denne oversikten kan ses her.

Skrevet
bare å gå på ebay å handle, guttaboys....

mye snop... :P

Kursen har vært lav hele sommeren den og jeg har handlet Myeee! fra statene en del fra Ebay og en del Wholesale.

Skrevet

Hva pleier kursen å ligge på egentlig??

Man vel vel betale moms av frakta også? Pleier det å være noe problem å få firma til å skrive at pakka er verdt mindre enn det man betalte?

Skrevet
Hva pleier kursen å ligge på egentlig??

Man vel vel betale moms av frakta også? Pleier det å være noe problem å få firma til å skrive at pakka er verdt mindre enn det man betalte?

Må betale moms å toll ja, men som regel går det greitt, jeg bestillte noe for 3000,- selger satte verdien på pakken til 10$ hvorfor ikke tollvesenet gjorde noe mer med det aner jeg ikke, de hadde sjekket innholdet også så de visste nok at det var verdt mye mer enn 10$ ja, har også slippet unna både toll og moms på andre ting.

Skrevet

Kursen har vel vært rundt 6,5 siste årene. Var ikke klar over at kursen har sunket såpass nå. Planlegger selv å handle litt godsaker fra junaiten i vinter :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...