maartn Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 70.000 for den kiipe bilen der??? Er du klar over at du får en 100 ganger fetere alfa romeo 156 med skinn og full pakke til samme pris. Og 5 år nyere... Glem den sure gamle bimmeren der! Hva gjør du på dette forumet egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Till 70000 hadde jeg heller tatt en E46 316i/318i. Var en på finn forrige uke til 69000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Som har gått rundt jorda tenker jeg? Vil heller ha E36 med sekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Tubi: Kan ikke du heller finne deg et alfa-romeo-forum? Eller nei, hvem **** gidder lage noe så kjipt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Må nok rundt 110.000kr + for en E46 som har godt 180.000 + har kikket litt på dem,men interiøre er veldig kjipt også er uinterisant å kjøpe 98-2000 model hvor det er mye barne sykdom på... etter min mening.Men skjønner deg godt at du er skeptis til kjøp av ungdoms kjørt bil,hadde ikke jeg heller kjøpt,men lykke til med søke å bil kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Bedre å ha den største firer motorn en den minste seksern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 heheh.. 318is har jeg ikke noe i mot. Lettest å finne coupe karroseriet med den motoren å. Tusen takk, surfer autodb/finn++ daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 70.000 for den kiipe bilen der??? Er du klar over at du får en 100 ganger fetere alfa romeo 156 med skinn og full pakke til samme pris. Og 5 år nyere... Glem den sure gamle bimmeren der! Dette er et BMW forum, ikke Alfa Romeo..så tipper ikke han er på utkikk etter den stygge italienern der.. Jeg synes det var litt mye for en dønn org 320 sedan. Hadde det vært en coupe, hadde jeg forsvart prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 70.000 for den kiipe bilen der??? Er du klar over at du får en 100 ganger fetere alfa romeo 156 med skinn og full pakke til samme pris. Og 5 år nyere... Glem den sure gamle bimmeren der! Hva gjør du på dette forumet egentlig? Took the words right out of my mouth... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Lyst på ny bmw NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Bedre å ha den største firer motorn en den minste seksern Det finnes ingen god grunn til å kjøre rundt i en BMW med bensin I4. Ville mye heller kjørt rundt i en I6 Took the words right out of my mouth... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 den er nok ikke verdt mer enn halvparten.. 40lapper kanskje.. er jo bare en 320.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Det finnes ingen god grunn til å kjøre rundt i en BMW med bensin I4. Ville mye heller kjørt rundt i en I6 Pøh... heller N42B20 enn M52B20... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 så tipper ikke han er på utkikk etter den stygge italienern der.. Syntest Alfa Romeo lager mange fine biler jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 chrzz: kjøperen din har vært tett i pappen, seriøst! Litt enig der... Syns det var ganske dyrt for sedan. så jeg vill aldri brukt lagt ut så mye for den. Hva er greia med at coupe utgaven skal være så himla mye dyrere? enkelte tror jo bilen er verdt mer bare fordi den har trangt baksete og 2 lange, upraktiske, slamrete dører istedet for 4. Ikke ser den mye bedre ut heller, spør du meg. 4 er bedre enn 2 Og angående den 320i'en der.. den var dyr, husk at alt er prutbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå