hagenisse Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Men det er jo et diskusjonsforum, så legger man ut bilen sin her må man være forberedt på tilbakemeldinger - både positive og negative.
Ad|oS Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Pen bil! Litt lav for mit vedkommende da jeg synes det skal være bittelitt klaring mellom hjulbue dekk... Men det er for all del ikke pga "ødelagte kjøreegenskaper" jeg mener dette. Lykke til med salget
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Slik senk/styling som den viste bilen fra Automote har går det femten av på dusinet her på kontinentet... det er ikke unikt for å si det forsiktig. Sikkert en OK bil for noen, men ikke for meg... Sakelighetsnivået i tråden er forøvrig stadig sånn nogenlunde innenfor akseptable rammer... selges bilene fra Automote forøvrig med noen former for garantier ?
McMaRT Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 Dr_S skrev: Hva er det Automote har gjort med denne bilen som er så "magisk"?Hver gang det legges ut bilder osv fra en BMW som har vært innom firmaet, fremstilles det som om bilen har blitt tatt på av Jesus eller.no.... Å klistre på styling, senke en bil og skru på 4 felger kan neppe kalles bilbygging? Det som er litt av greia.. nettopp det at ikke stylinga bare er klistra på. Det jeg mange ganger ser på biler som er stylet, det er at det ser ut som at de har det litt travelt. Hjulbuenebanene stemmer ikke mer fanger, montert litt på skakke.. osv. Dette er noe jeg VET at Automote gjør alt for at det skal bli bra, de vil at det skal passe sammen. Jeg snakker ikke om gud, jeg snakker ikke om verdens beste.. det er HELT klart å overdrive! Det eneste jeg mener er at Automote gjør en god jobb og gjør jobben nøye! Dette var mitt første innlegg, må si at jeg ble litt overasket over at det ble så mye "styr" for at jeg har fått den bygd hos noen som jeg er fornøyd med.
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Gratulerer med en fin bil! Litt vel lav for min del, men det er jo din bil, og i tillegg så har du jo muligheten til å justere den opp.. Dette er vel bilen alle 18-åringer skulle hatt.. Går ikke spesielt bra, og er "ubrukelig" (ja, jeg tar litt i..) på norske veier, så de må kjøre sakte..
gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Odd-M skrev: 318? Nei, synes bare nesten alle Automote-biler er basert på 318. All show, no go.... Har du sett den 200sx som var på nyhetene på tvn i går og som er hovedsak i adressa? Den stod det automote på.. Men som de fleste ser, så er konsekvensene med å trimme biler i Norge helt sinnsyke og da er det kanskje ikke så interessant å få skylda for slike ting. Pluss at showbilen sitter inne med 300-400 hk. Så den må du nok svelge. Men det er sant som du sier att de fleste bilene som blir levert er orginale og mange av bilene er 318. Dette dreier seg om att det er dette kundene vil ha, hvertfall i forhold til pris og det blir kjøpt en del skadebiler og da må skadene være ganske omfattende på de med større motor før forsikringsselskapene velger og ikke ordne opp bilene igjen, mens mange av 318 har overkommelige skader. Å klare å levere en bestillingsbil som oddgeir på forumet tviler jeg noen her hadde tatt på seg til den prisen han fikk levert den til.. Hellakkering, nye 20", høydejusterbart, badlookpanser, valsa hjulbuer, plastikk rundt om pluss alle timene dette tar. Tipper bare stylingen kommer på ca 50-60 lapper, så kommer valsing, montering, lakkering osv oppå det. Og når snittet på en 318 ligger på 100-150 lapper så vil jeg påstå det er VELDIG billig å få en slik bestillingsbil til godt ca 180?(ca tror jeg) Tror også denne bilen hadde en meget pen km.
Jørgen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 McMaRT skrev: Jørgen skrev: senk og hjul.. hva er så sinnsykt fett og ekstremt med det? det kan da HVEM SOM HELST få til... spennende å se hjulbuene på denne etter vinteren, etter vals, sprekt lakk og saltlake i vinter.. Yummi Bilen går i Elverum, har du ikke sett den der da? Da skjønner du sikkert hva som er pent med hjul og senk!! PS! Det er ingen humper i Elverum jeg ikke kommer over... Sjølskryt lukter det møkk av.... hvorfor legger du ut en sånn selvdiggertråd om bilen din? blir for dumt.. sett bilen maange ganger, hver gang du sliter deg over grusplassen utenfor stuedøra mi faktisk, den står jo parkert ved siden av bilen min rett som det er
gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Jørgen skrev: McMaRT skrev: Jørgen skrev: senk og hjul.. hva er så sinnsykt fett og ekstremt med det? det kan da HVEM SOM HELST få til... spennende å se hjulbuene på denne etter vinteren, etter vals, sprekt lakk og saltlake i vinter.. Yummi Bilen går i Elverum, har du ikke sett den der da? Da skjønner du sikkert hva som er pent med hjul og senk!! PS! Det er ingen humper i Elverum jeg ikke kommer over... Sjølskryt lukter det møkk av.... hvorfor legger du ut en sånn selvdiggertråd om bilen din? blir for dumt.. sett bilen maange ganger, hver gang du sliter deg over grusplassen utenfor stuedøra mi faktisk, den står jo parkert ved siden av bilen min rett som det er Prøv en dusj, kanskje møkklokta kommer bort. Det du skriver om valsing høres mer ut som egen erfaring etter kanskje du selv har prøvd å valsa? Blir ingen svakhet dette om det gjøres riktig. Om bygget er vanskelig er irrelevant. Er jo resultatet som teller. Hvilke bygg har du å referere til da kongen? Kunne gjerne tenkt meg å sett hvordan en bil virkelig skal bygges. Og hvor vanskelig det eventuelt er..
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Jørgen skrev: Sjølskryt lukter det møkk av.... hvorfor legger du ut en sånn selvdiggertråd om bilen din? blir for dumt.. Da er det mange dumme folk her inne, meg selv inkludert..! Det er det kategorien "bilder & filmer / show-off" er til for, å vise frem bilen sin for andre medlemmer av Bimmers.
McMaRT Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 Jørgen skrev: McMaRT skrev: Jørgen skrev: senk og hjul.. hva er så sinnsykt fett og ekstremt med det? det kan da HVEM SOM HELST få til... spennende å se hjulbuene på denne etter vinteren, etter vals, sprekt lakk og saltlake i vinter.. Yummi Bilen går i Elverum, har du ikke sett den der da? Da skjønner du sikkert hva som er pent med hjul og senk!! PS! Det er ingen humper i Elverum jeg ikke kommer over... Sjølskryt lukter det møkk av.... hvorfor legger du ut en sånn selvdiggertråd om bilen din? blir for dumt.. sett bilen maange ganger, hver gang du sliter deg over grusplassen utenfor stuedøra mi faktisk, den står jo parkert ved siden av bilen min rett som det er Hehe, sjølskryt. Er det ikke meningen med denne siden at en skal legge ut bilene sine? Ja, jeg må jo si at jeg liker utseende på bilen.. den ble stylet akkurat slik jeg hadde lyst til.. Jeg synes den er pen, kanskje andre ikke synes det.. Så måtte jeg jo provosere deg litt siden du sa det med hjulbuene.. Jeg ville bare få frem at den er ikke så lav under, ja må kjøre rolig over noen homper. Vil jo ikke ødelegge noe heller!
krza Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 gaasen skrev: Jørgen skrev: senk og hjul.. hva er så sinnsykt fett og ekstremt med det? det kan da HVEM SOM HELST få til... spennende å se hjulbuene på denne etter vinteren, etter vals, sprekt lakk og saltlake i vinter.. Yummi Dummeste jeg har hørt.. senk og hjul er det første du trenger når du skal style en bil! Og er det noe de ALLER fleste skivebimmer på så er det akkurat det!! Her har dere en bil med m-fanger, speil og skjørt noe som bør være oppi gata til orginalgjengen, men klarere jaggu ikke noe annet enn å komme med IDIOTKRITIKK!! Når hjulbuer valses blir de rensa på forhånd og rustbehandlet etterpå så lenge kunde er villig til å betale det. Og ettersom denne ikke subber i hele tatt med 10x20 og er behandla ruster ikke den noe mer en brakka di smarten.. Dessuten er det nok ikke fllt så store hjul på vintern.. Hønsenetting er vel strengt tatt så feil gate som du kan få det for en orginal polis, og det putter dere på vær eneste bil. Så regn med idiotkritikk!
gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 krza skrev: gaasen skrev: Jørgen skrev: Hønsenetting er vel strengt tatt så feil gate som du kan få det for en orginal polis, og det putter dere på vær eneste bil. Så regn med idiotkritikk! For det første er det ikke dere.. ettersom jeg er hverken ansatt eller jobber for automote. Er en STOOOOR fan av den meste som gjøres der oppe og hjelper gjerne til om jeg har mulighet og om ønsket er der.. Må gratulere deg med nok en IDIOTKRITIKK da slike "detaljer" ofte styres av kunder OG at dette er nok en bagatell i forhold til valg av utstyr! Tenker mer på det valget av alt m-utstyret som står på..
Odd-M Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 gaasen skrev: For det første er det ikke dere.. ettersom jeg er hverken ansatt eller jobber for automote. Er en STOOOOR fan av den meste som gjøres der oppe og hjelper gjerne til om jeg har mulighet og om ønsket er der.. Må gratulere deg med nok en IDIOTKRITIKK da slike "detaljer" ofte styres av kunder OG at dette er nok en bagatell i forhold til valg av utstyr! Tenker mer på det valget av alt m-utstyret som står på.. Også skriver du dette i en annen tråd..?! gaasen skrev: Da har vi snakket ferdig med custom cars som har funnet ut de ikke har tid til å fikse bilen, samt att de vet vel like godt hvor mye jobb dette er og att det blir for mange timer og penger til att dette kan skje gratis. Noe jeg skjønner veldig godt.Så da må vi seriøst tenke en stund før vi finner ut hva slags skjebne bilen skal få. Akkurat nå vil vi bare komme oss ut av dette med mest mulig penger. Har brukt og tapt så mye penger att vi er lei.. Du er hverken ansatt eller jobber for Automote men regner deg selv med i "vi"? Sniffa for mye tynner eller er det bare "roing"?
Mexos Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 La oss nå ikke synke ned på nivået til Bilforumet.no her. Bilen her var ikke min stil, men skulle ikke så mye til før den har blitt finere i mine øyne. Men jeg respekterer eier og så lenge han er fornøyd er det det viktigste. Jeg tror ikke jeg har sett en eneste Bmw Automote har bygd som jeg har likt, men jeg er fullstendig klar over at de er flinke til å gjøre det de gjør. En kan være flink til å bygge en bil, selv om resultatet ikke er pent. Automote cabben var i mine øyne dritstygg, men likevel et imponerende bygg.
gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Mexos skrev: La oss nå ikke synke ned på nivået til Bilforumet.no her. Bilen her var ikke min stil, men skulle ikke så mye til før den har blitt finere i mine øyne. Men jeg respekterer eier og så lenge han er fornøyd er det det viktigste. Jeg tror ikke jeg har sett en eneste Bmw Automote har bygd som jeg har likt, men jeg er fullstendig klar over at de er flinke til å gjøre det de gjør. En kan være flink til å bygge en bil, selv om resultatet ikke er pent. Automote cabben var i mine øyne dritstygg, men likevel et imponerende bygg. Etter å ha sett på prosjektene du har, så er det vel ikke tvil om att vi ikke deler syn på hvordan en bimmer skal se ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå