gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 For det første er det ikke dere.. ettersom jeg er hverken ansatt eller jobber for automote. Er en STOOOOR fan av den meste som gjøres der oppe og hjelper gjerne til om jeg har mulighet og om ønsket er der.. Må gratulere deg med nok en IDIOTKRITIKK da slike "detaljer" ofte styres av kunder OG at dette er nok en bagatell i forhold til valg av utstyr! Tenker mer på det valget av alt m-utstyret som står på.. Også skriver du dette i en annen tråd..?! Da har vi snakket ferdig med custom cars som har funnet ut de ikke har tid til å fikse bilen, samt att de vet vel like godt hvor mye jobb dette er og att det blir for mange timer og penger til att dette kan skje gratis. Noe jeg skjønner veldig godt.Så da må vi seriøst tenke en stund før vi finner ut hva slags skjebne bilen skal få. Akkurat nå vil vi bare komme oss ut av dette med mest mulig penger. Har brukt og tapt så mye penger att vi er lei.. Du er hverken ansatt eller jobber for Automote men regner deg selv med i "vi"? Sniffa for mye tynner eller er det bare "roing"? Om jeg har skrevet feil i noen av innlegga i forhold til de/vi må vel være å leite maksimalt etter ting å henge seg opp i. Sivert som driver og eier automote er en av mine aller beste venner og vi har bygget mange biler sammen inkl "automotecabben", hender også jeg er med å henter biler og hjelper til å skru mot tjenester jeg får tilbake. hvis jeg snakker om cabben blir det vi, ettersom vi eier og har bygget den sammen, mens de fleste av de andre bygga har sivert stått for selv evt. med ønsker fra kunder. Håper dette er en bra nok forklaring/evt innroing fra denne saken!!
Mexos Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 La oss nå ikke synke ned på nivået til Bilforumet.no her. Bilen her var ikke min stil, men skulle ikke så mye til før den har blitt finere i mine øyne. Men jeg respekterer eier og så lenge han er fornøyd er det det viktigste. Jeg tror ikke jeg har sett en eneste Bmw Automote har bygd som jeg har likt, men jeg er fullstendig klar over at de er flinke til å gjøre det de gjør. En kan være flink til å bygge en bil, selv om resultatet ikke er pent. Automote cabben var i mine øyne dritstygg, men likevel et imponerende bygg. Etter å ha sett på prosjektene du har, så er det vel ikke tvil om att vi ikke deler syn på hvordan en bimmer skal se ut.. Prosjekt og prosjekt. Jeg har kun hatt 1 prosjekt og det er det jeg holder på med nå. I den grad det kan kalles prosjekt. Og det styres mer av lommeboken enn smaken så kan egentlig ikke sammenlignes. Men vi er nok enige om at vi har ulik smak Jeg går mer i regning original polizei når det kommer til Bmw. Skal jeg style bil kjøper jeg japse.
Smaavik Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg har bestandig vært imponert over automote og deres bilbygg, men satt og så på autodb tidligere ikveld og da ble jeg temmelig skuffet:D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 579371#top Må vell være det styggeste dere har bygget?
gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg har bestandig vært imponert over automote og deres bilbygg, men satt og så på autodb tidligere ikveld og da ble jeg temmelig skuffet:Dhttp://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 579371#top Må vell være det styggeste dere har bygget? Det skjønner jeg godt.. Her har eier bygga hjul en god del andre ting som ikke er helt på stell.. Så ganske ok da den var nybygd.. Den hadde 20" spinnerhjul (noe kunden) plokka ut.. Er vel ikke noe man skal gå ut med her da men.. Er fullstendig enig i att dette ikke ser bra ut, men mener den hadde blitt vesentlig penere med "riktige hjul"
Ågedal Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Å klistre på styling, senke en bil og skru på 4 felger kan neppe kalles bilbygging? Hva kalles det da??Husbygging? Syns igrunn alle de Beemerene til Automote ser flotte ut.Noen få som får extreme lakk,men det er vel for at kunden vil skille seg ut?? Bilbygging er vel som alt annet bygging, det er kunden som bestemmer hvordan resultatet skal se ut?..Automote sørger bare for å gi et perfekt resultat og kvalitet tilbake. Dere peprer alltid ,samma om Mtech eller monster...missunelige noen?
-Sammy Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Synes bilen som er diskutert her er meget pen jeg Synes det meste Automote bygger er bra og ser lekkert ut. Cabben er noe av det råeste jeg har sett på e36 fronten. Jeg syns automote har fått for mye pepper på dette forumet og skjønner veldig godt at de som er innvolvert hos automote blir frustrert over dette. Men slik jeg har skjønnt det så er det flertall av de som er i retning "orginal polizei" her inne, også mange som vil ver det. Eks. er de som setter på FK chrome lykter og sier de er orginal polizei. De vet hvem de er.. Det går også en del på misunnelse tror jeg, men det er det nok ingen her som kommer til å innrømme etter å ha gitt pepper. Automote stå på ! fortsett med det dere gjør. Det hadde blitt utrolig kjedelig om alle skulle kjøre rundt i nærsagt orginale bmw'er. Automote er en frisk innsprøytning i hverdagen på bilfronten. Utrolig kjipt det som skjedde med cabben, dere har min kondolanser. Men jeg vet dere kommer sterkere tilbake. Om ikke med den bilen så blir det en annen en En ting foresten.. På den bilen som tråden handler om, hvordan i all verden fikk dere til 10x20" med såppas senking ? Det innvolverte vel større modifiseringer av innerskjermer ? (syns det er latterlig når folk sier at felger og senk er enkelt og at hvem som helst kan klare det, sjekk dimmensjonene det er snakk om før dere åpner brødboksen igjen.)
McMaRT Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2007 En ting foresten.. På den bilen som tråden handler om, hvordan i all verden fikk dere til 10x20" med såppas senking ? Det innvolverte vel større modifiseringer av innerskjermer ? (syns det er latterlig når folk sier at felger og senk er enkelt og at hvem som helst kan klare det, sjekk dimmensjonene det er snakk om før dere åpner brødboksen igjen.) Takk for et saklig innlegg! Det er faktisk plass til det med litt bretting av skjerm og rett inpress! Det er ikke 10x20" fram, hadde lyst på det. Men da kunne jeg ikke senke den så mye. Til de som lurer: Supersport justerbart blir lavt nok. Det er ingen subbing i skjermene, så den er ganske så stiv bak. Kan enda justere den mer ned. Egentlig så synes jeg at bilen mangler en leppe i fronten.. men, det finnes ikke til den fangeren der. Så da blir det ev. å bygge ei leppe.
-Sammy Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Det er faktisk plass til det med litt bretting av skjerm og rett inpress! Til de som lurer: Supersport justerbart blir lavt nok. Det er ingen subbing i skjermene, så den er ganske så stiv bak. Kan enda justere den mer ned. Gromt! Egentlig så synes jeg at bilen mangler en leppe i fronten.. men, det finnes ikke til den fangeren der. Så da blir det ev. å bygge ei leppe. Tror nok det hadde gjort seg med en leppe ja, det er vel ikke flere carbondetaljer på bilen ? Da hadde en carbonleppe gjort susen
bmwhans Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 er sikker på det at hvis ikke automote hadde blitt nevnt her i det hele tatt hadde folk skrevet, "fin bil, nydelig bmw, denne var tøff" ++. likte denne bilen godt jeg bortsett fra at nettingen burde vært svart. faktisk en av de bedre fra automote da jeg personlig ikke liker veldig ekstreme bygg som blir litt for mye av det gode. denne var litt mer diskrê og stilren. PS: denne diskusjonen/tråden begynner å bli latterlig! krangler som to unger som har fått ulik mengde med lørdagsgodt!
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 PS: denne diskusjonen/tråden begynner å bli latterlig! krangler som to unger som har fått ulik mengde med lørdagsgodt! Dette er stadig et diskusjonsforum og da hører det naturlig med at man ikke alltid er like enige. Folk vektlegger forskjellige ting ved en bil og dermed vil selvfølgelig diskusjonene bære preg av det på godt og vondt. Husk at man ikke kan "vinne" diskusjonene vis man ganske enkelt er uenige... poenget må derfor være å videreformidle forskjellige synspunkter på en mest mulig sakelig måte. Hvis man velger å vise frem biler i dette forumet må man også være forberedt på både ris og ros... så enkelt er det. Jeg vil imidlertid gjerne ha et svar på om Automote gir noen former for garantier overfor kundene iom. at bilene i noen tilfeller blir bygget totalt om...
gaasen Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Hva slags garantier er det du mener da? Blir laget individueller kontrakter for hvert salg og tror garantien varierer fra bil til bil. Men styling har jo garanti fra leverandør/fabrikk.. Men det er ytterst sjelden att noe ødelegges som følge av mangel på produkt. Gir ikke garanti på å kjøre plastikken til hel... Det er nok ett ansvar kunden må påta seg, evt skru opp bilen hvis han ønsker det. Ellers tror jeg sivert er medgjørlig om det avdekkes feil på bilen etter en handel og er med på å finne en løsning han og kundene kan leve med. Vet han leverte en kompact for en stund siden, der det var lekkasje på en bremsekaliper og da tok sivert tilbake bilen og fiksa det. Vet også om noen som fikk nye dempere på senkesettet sitt da det begynte å lekke etter en sesong..
bmwrasaren Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Kan en kjøre med den bilen der på norske veier?
gaasen Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Kan en kjøre med den bilen der på norske veier? Det er gjort.. kjørte ca 5 km på den høyden der, pluss en runde rundt rudskogen. Og ca 5 mil hvor bilen var ca 15 mm høyere.. Luftunderstell Skal sies att å kjøre den på bunnen er ikke behangelig
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Hva slags garantier er det du mener da?Blir laget individueller kontrakter for hvert salg og tror garantien varierer fra bil til bil. Men styling har jo garanti fra leverandør/fabrikk.. Men det er ytterst sjelden att noe ødelegges som følge av mangel på produkt. Gir ikke garanti på å kjøre plastikken til hel... Det er nok ett ansvar kunden må påta seg, evt skru opp bilen hvis han ønsker det. Med garantier mener jeg minimum to års garanti på deler og arbeide iht. kjøpsloven. Jeg vil iallefall mene at det er naturlig når f.eks skjermene valses, det kappes i karosseriet eller ved hellakkering av bilene. Spesielt på nyere biler der det etterhvert vil være fabriksgarantier igjen selvom bilene f.eks er eldre enn 6 år. De modifikasjonene som gjøres hvis man f.eks valser skjermene dekkes helt sikkert ikke av den originale garantien og derfor er det naturlig at Automote gir kundene ekstra trygghet ved å garantere for at arbeidet er skikkelig gjort ved å stille en supplerende garanti overfor kundene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå