|Andreas| Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Gratulerer! Spendt på å se M6 hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Grattis! Gleder oss til bilder her som du sikkert skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Oi, oi, oi, gratulerer så mye Saltkjelen/ T.A.S! Må være så utrolig herlig å hente en helt ny BMW, som man har satt sammen etter eget ønske, og at det svarer til forventningene . Blir morro å se masse bilder av alt, innvendig & utvendig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Tusen takk for alle gratulasjoner Nå har jeg kjørt til nå og har faktisk kjørt på bilen totalt 102km Jeg ble virkelig positivt overrasket over motoren og ikke minst lyden. Jeg hadde trodd den ville støye en del, men den støyer vesentlig mindre enn 520dAT LE'n jeg lånte. Bilen er svært kjapp i akslerasjon (525d er tullball) og man merker overhodet ikke farten i det hele tatt. Bil med mindre støy innvendig enn dette tror jeg man skal lete svært lenge etter. Selv med 18" 245/40 støyer den lite/ingenting. Og lyden av motoren; faktisk imponerende. Høres ikke ille ut i det hele tatt (min mening).. Her er bilder som jeg har lovt, men pga. mørket er det ikke det aller beste nei.. Jeg la imidertid merke til at bilen ikke hadde røykepakke.. Vet ikke hvor mye oppstyr jeg gidder å lage rundt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Nydelig . Ser digg ut det rattet, eller egentlig hele interiøret. Og det er sykt hvor store hjulhus det er på E60/61, sluker 18" rått . O.T: Gi kona de blomstene da, sånn at hu får litt oppmerksomhet også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 gratulerer så masse! Ser ut som en kjempevogn!..sender deg pm så fort jeg har finni pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hehe, ja, det var hun som fikk blomstene av selgeren.. Er strålende fornøyd med interiøret og angrer ikke for at jeg valgte sorte interiørlister Rattet var superbehagelig og anbefales virkelig. Det samme med rattoppvarmen.. Ingen tvil om at rattoppvarme og sportsratt er krav ved neste bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Gratulerer så mye, flott kjerre. Nydelig fargekombinasjon. Røykpakka trenger du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Ellingsen: Takk for det.. Blir bra når du finner en pris runstra: Takk for det.. Ja, jeg liker fargekombinasjonen godt selv.. Trenger strengt tatt ikke røykpakka, men bilen er jo bestilt med da.. Jeg skal prøve å se om jeg kan få noe annet godteri istede som plaster på såret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Det ble meget pent, men hvorfor har du boksehanskene i speilet? Du hadde vel det på E60'n din også hvis jeg husker rett.. Hvor mange km ble det i går da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Ellingsen: Takk for det.. Blir bra når du finner en pris Litt nyskjerrig!! Er det snakk om en lekebil? eller annet? Ellingsen driver vel å henter litt biler? runstra: Takk for det.. Ja, jeg liker fargekombinasjonen godt selv.. Trenger strengt tatt ikke røykpakka, men bilen er jo bestilt med da.. Jeg skal prøve å se om jeg kan få noe annet godteri istede som plaster på såret.. Jeg vet ikke hva man gjør med sånne ting desverre! En kompensasjon fra avdelingen på skøyen kan være at du levere bompengebrikken til meg så får du den ferdig lakkert tilbake, med sort teip og alt. Hvis du ønsker så skal grave frem ett m-sport merke til den også! Det intriøret du valgt er utrolig kult, har ordentlig sansen for det! Gratulere med ny bil! regner med at det kommer flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Ser jo fint ut dette, men savner m-sport ratt, det er jo det som er ordentlig sportsratt (Iallefall hvis det er like stor forskjell på sportsratt og m-sportsratt som på 3-serien) Ser frem til bedre bilder og sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Nydelig bil! Forelsket meg helt i Interiøret og spesielt girspaken (Vær så snill og ikke tenk koffert på den takk). Bilen ble rå med felgene og ser at man kan ikke ha mindre en 18" på en slik bil. Gleder meg til den dagen jeg skal ta turen til Bmw forhandleren og hente en splitter ny bil. Bare lukta er verdt å betale nybilpris for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Grattis med flott bil! Hvor lang er e61 i forhold til e39? Og hvordan er baggasjeplassen i forhold? Håper på å få oppgradert touringen min selv snart! Lukter den godt foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Det ble meget pent, men hvorfor har du boksehanskene i speilet? Hehe! Ja de er fæle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå