Ron Jeremy Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Har bladd gjennom de siste 3 sidene her nå, og endelig har bilen kommet hjem T.A.S, gratulerer så masse! En herlig følelse å hente sin egen speca bil, og denne er særdeles riktig mht utstyr, farge og interiør at det er nesten til å få tårer i øyne. Personlig begynner jeg å bli litt lei alu interiøret på E60/90, pianolakk derimot er meget kledelig og eksklusivt! Panorama soltak, navi proff, og komfort seter er perfekte valg i E61. Og jeg ser allerede du også har merket stor forskjell fra prefacelift til facelift modellen.girskifterer en glimrende, man blir raskt vant til det, og å gå tilbake, føles plutselig veldig umoderne. Kos deg masse med bilen og grattis igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Tusen takk for det alle sammen Ja, det var noe eget å hente en splitter ny bil som jeg selv har satt sammen etter ønske. Jeg er storfornøyd med fargekombinasjon og valget av utstyr. Jeg kunne rett og slett ikke fått det bedre.. Syns også at sølv metallic i kombinasjon med litt hjul, sort interiør med sorte interiørlister og sotede ruter er serdeles lekkert.. Ja, det er definitivt store forskjeller mellom pre-facelift og facelift. Alt i interiøret syns jeg er kraftig forbedret. Sportsrattet anbefales virkelig for de som ønsker å bestille nybil, det samme med rattoppvarming. Denne bilen er faktisk dobbelt så lett, om ikke trippel så lett på rattet enn den forrige E60'n. Nei, det er rett og slett en helt ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Gratulerer så mye. Selvom det er visse økonomiske ulemper ved å kjøpe en ny bil, virker det herlig å hente sin egen-specede, historieløse, garantibelagte og godluktende nybil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 Takk for det.. Ja, det er en dyr opplevelse, men når man først har muligheten syns jeg man skal benytte seg av den. Er ikke ofte man har muligheten til å bestille seg en bil etter sitt eget ønske.. Tok forresten noen interiørbilder når jeg var ute å handlet julegaver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Nydelig bil du har fått deg nå. En ting jeg lurer på er om du er fornøyd med det lyse taktrekket, eller om du ville gått for sort tak hvis du fikk velge på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Takk for det.. Ja, jeg er meget fornøyd med det lyse taktrekket. Om jeg ville ha valgt sort om jeg skulle ha valgt på nytt vet jeg ikke. Kan godt tenke seg at jeg hadde gjort det ettersom jeg har hatt lyst taktrekk i alle mine BMW'er - bare for å prøve noe nytt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Gratulerer så meget med bil. ser den er BR-registrert... hvor i Norge ble bilen registrert da? Er ikke BR Bærum? har du tenkt noe på lakkforsegling til bilen? Det trengs kanskje ikke på biler som ikke har mørk farge..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 BR er Asker og Bærum ja. En kan vel velge noe annet enn hjem-kommunen, når man førstegangsregistrerer om en vil det nå. Lakkforsegling har jo like mye for seg på lys lakk det, som på mørk. Er jo bare det at slitasje ikke vises så godt på lys lakk, men slitasjen er jo der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 Takk for det BR er, som Magnus sier, Asker og Bærum ja.. Registreringen skjer elektronisk hos BMW forhandler. Man kan derfor velge registreringssted, alt fra Oslo til Kirkenes.. Har ikke tenkt tanken på lakkforsegling, men det kan kanskje være lurt. Takk for tipset, det må undersøkes. Tips til hvor du kan få det professjonelt gjort, Håkon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Takk for det BR er, som Magnus sier, Asker og Bærum ja.. Registreringen skjer elektronisk hos BMW forhandler. Man kan derfor velge registreringssted, alt fra Oslo til Kirkenes.. Har ikke tenkt tanken på lakkforsegling, men det kan kanskje være lurt. Takk for tipset, det må undersøkes. Tips til hvor du kan få det professjonelt gjort, Håkon? det er en liten prosess, vi bruker ett firma som holder til veg i veg med oss. De er dyktige og de skal gjøre det på bilen min. kan sjekke ut pris for deg. Det dumme er at bilen må stå i 24 timer etter at de er ferdige med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Takk for det BR er, som Magnus sier, Asker og Bærum ja.. Registreringen skjer elektronisk hos BMW forhandler. Man kan derfor velge registreringssted, alt fra Oslo til Kirkenes.. Har ikke tenkt tanken på lakkforsegling, men det kan kanskje være lurt. Takk for tipset, det må undersøkes. Tips til hvor du kan få det professjonelt gjort, Håkon? det er en liten prosess, vi bruker ett firma som holder til veg i veg med oss. De er dyktige og de skal gjøre det på bilen min. kan sjekke ut pris for deg. Det dumme er at bilen må stå i 24 timer etter at de er ferdige med den! Jepp! Autocosmetics er veldig flinke. De anbefaler jeg på det varmeste. Jeg har brukt de 4 ganger i løpet av 2 år nå og er like fornøyd hver gang. De kjører på med Lahega Toughguard som jeg syns fungerer meget godt. Vasker man med selv-vask som har godt med trykk trenger man nesten aldri vaske med svamp, og dette selv om bilen er svært skitten. Du får også et lite "servicehefte" med stempel for hver gang, noe som kan være kjekt å ha når man selger bilen. Er heller ikke spesielt dyrt... http://www.autocosmetics.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 Jøss, høres jo faktisk ganske greit ut dette. Virker som om mange også har hatt svært positive erfaringer med denne lakkforseglingen. Er firmaet et seriøst og ryddig et? Førsteinntrykket når jeg titter litt på hjemmesiden deres er at det er mer et hobbyprosjekt enn et arbeid (ref. om oss o.l.).. Flott om du kunne ha undersøkt pris for min 5'er også milhouse når du først skal dit med din 3'er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Mener det koster ca 2000 kr + mva. Ikke noe stort firma så jeg tviler på at de spytter inn de store summene på hjemmeside. Ta en telefon til Eivind Knardahl på telefon: 990 31 187 så kan du se om prisen stemmer. Jeg opplever dem som svært profesjonelle selv om siden kanskje er litt kjip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 det var ikke gal pris det? Hver gang jeg har bilen hos Ibsen bilpleie koster det fort 2500-3000,-.. Det er bare for shining med litt polish... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 det var ikke gal pris det? Hver gang jeg har bilen hos Ibsen bilpleie koster det fort 2500-3000,-.. Det er bare for shining med litt polish... Undersøkte med de før jeg bestemte meg for Autocosmetics. Hyggelige folk, men det virket ikke som de hadde skikkelig peiling på lakkforsegling. Mer et sted for de som gir litt faen i bilen (og prisen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå