///Mysild Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 jeg har troa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Ja kjør på med litt lilla du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 njååå såååå søøøøøtt <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 spennende fargevalg, gleder meg til og se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 tror ikke du tør... (utfordring ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Hehe Lakken er i grasjen allerede Hadde egentlig ikke planer om å vise dette, men er jo bare dere "gamle gjengangere" som henger her, så dere trenger vel litt spenning i hverdagen i hvertfall du stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hehehe.. Dette blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hva med rosa ? http://i338.photobucket.com/albums/n410 ... wheels.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 nei, rosa er jo brukt nå hehe... kjøpte en farge som var så lik jeg kom på d2 understellet... tror det blir kult!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hva med å heller kjøpe nye, finere felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 fordi jeg vil ha countur felgene... og, jeg vil ha en farge som ingen har... gidder ikke ha en bil som er dønn lik alle andres... jeg er for spesiell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 okey, lurer litt... bør jeg ha sort på insiden? tror det kan bli kult, og man ser ikke bremsestøvet så godt... selv om jeg skal ha på greenstuff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Kan bli fresht med lilla felger, kult med noe litt utenom det vanlige Gjør vel ikke noe om de er svarte på innsiden, mer praktisk vil nå jeg påstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Haha var det jeg sa, lilla hadde vært tøft, har trua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 er jo det som er trenden i usa nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå