Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De er lakkert lilla metallic, de andre er tett farge. Hvitt har jeg prøvd, og det har blitt for mange med hvitt her inne på forumet også. Dessuten ser jeg iaf 3 biler hver dag på veien med hvite felger :roll:

koksgrått og evt mørkere var under sterk overveielse igrunnen. Men jeg hadde også BLÅTT som en farge jeg vurderte. Sølv er jo vanlig, og det kommer jeg iaf ikke til å ville bruke.

Men de er veldig enkle å skru av, lakkere og sette på igjen ;-) så mulig det blir noe nytt til neste år ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig vokset og alle vaskeriper er borte! fikk også vekk noe lakkstøv på bakangerene etter at jeg lakkerte noe for en stund tilbake, så det var bra! Ellers har dekket kommet til Oslo. Så det kommer vel på tirsdag eller noe slikt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen blitt polert med s17 på oransje schollpute på Meg`s G220 DA. Så godt som ALLE ripene av betydning forsvant! Bilen så tatt med Meg`s showcar glaze på finishing pad på G220en og så ble yellowwaxen lagt på med bare nevene. Den får et nytt lag i morgen og skal stå å vente til felgene kommer på :-)

ta bilen min også når du er i farta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen blitt polert med s17 på oransje schollpute på Meg`s G220 DA. Så godt som ALLE ripene av betydning forsvant! Bilen så tatt med Meg`s showcar glaze på finishing pad på G220en og så ble yellowwaxen lagt på med bare nevene. Den får et nytt lag i morgen og skal stå å vente til felgene kommer på :-)

Da varer nok ikke voksen din lenge, ettersom show car glace, er beregnet for nettopp show, og varer bare kort tid, og den gir dårlig heft for eventuelle andre vokser du legger oppå. Du skulle lagt MG #21 først, så MG #16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det tommy, men jeg skal "showe" til helga ;-) så derfor jeg tok den ^^

Men kan ikke si at jeg har merket noe særlig til dårlig heft før, sist jeg polerte og vokset var 1.5 år siden, og den var ikke nevneverdig rufsete i lakken...

Uansett må jeg "slipe den ned" og legge på ny voks før vinteren ;-) og her i Norge er jo det rett rundt hjørnet :P

Lars Morten: Har ikke tid desverre :/ Vi har solgt huset, så flytter herfra om kort tid... og da blir jeg uten garasje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E det så himla mye å spare på det da?

Sist gang e sjekka priser var det 200kr billigere pr dekk på dekkonline. Og så koster det 100 pr dekk i omlegging mot 0 hvis du handler hos forhandler. Da gidder jeg ikke stresse med å hente/frakte rundt på hjul/dekk. Mye greiere å bare bestille hos forhandler så legger de av/på hjula på bilen gratis også. :P

Gleder meg til å se hjula på bilen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nokså utrolig... Og jeg som har stressa med lakkering, polering etc for å bli ferdig... Hele denne uka har jeg jobbet 14 timer i snitt og hatt masse å gjøre, så er litt nedtur!

Den fine poleringsskiven fra Gasolin har HELLER ikke kommet enda... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...