Gå til innhold

Til alle som liker å kjøre som svin på offentlige veier

BoSJo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jiiisess hvem f er den idioten som legger ut sånt??? de fleste av de ulykkene har ikke noe med svinkjøring å gjøre!!

skjerp deg du som la dette ut, du er motbydelig rett og slett ... (banner høyt!!!)..

over til topic:

har kjørt svin i 20 år, lever enda... vet om folk som har kjørt lovelig i 2 dager men ligger begravet i torv etter bare 8 timer med førerkort...

så ikke skyld på fart og spenning, det holder mange av oss galinger i livet !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jiiisess hvem f er den idioten som legger ut sånt???

Ja det må jo så vere meg :lol:

Står jo med feite bokstaver at der er sterke bilder, og der er ingen som tvinger deg til å se filmen.

He he, skylder heller ikke på fart og spenning, men gjør opmerksom på hvad som kan skje hvis man ikke bruker hodet.....mange av os har lett for å bli grebet i situationen og glemme alt annet, det er da slike bilder er greie å ha i bakhodet.

Er jo en grund til at feks. E36 325 er dyr å forsikre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jiiisess hvem f er den idioten som legger ut sånt??? de fleste av de ulykkene har ikke noe med svinkjøring å gjøre!!

skjerp deg du som la dette ut, du er motbydelig rett og slett ... (banner høyt!!!)..

over til topic:

har kjørt svin i 20 år, lever enda... vet om folk som har kjørt lovelig i 2 dager men ligger begravet i torv etter bare 8 timer med førerkort...

Nå mener jeg at du retter baker for smed... og det blir helt feil å skyte budbringeren. Mener du at vi ikke bør advares mot evt. konsekvenser av for høy fart på offentlige veier ? Jeg liker naturligvis heller ikke slike bilder/filmer, men jeg tror faktisk at ganske mange ikke forstår hvor galt det kan gå hvis man f.eks mister kontrollen over bilen i for høy hastighet.... og i denne sammenhengen kan slike bilder/filmer ha en misjon. Det er forøvrig nok av unge håpefulle her inne som er eplekjekke og skryter av hvor fort de har kjørt eller hvor mye alkohol de har drukket ... iallfall på nettet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det siste bildet fikk vel begeret til å renne over spør du meg :-&

Sat i bil for rødt lys da en ung mann kjørte over for rødt lys på trå sykkel.

Ret inn i en lastebil og hodet under bakhjula.

Tro meg, disse bilder er ingen ting mot å se det In Real life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bosjo:

jo det gjør du.. overskriften din sier jo alt om at det er svinkjøring som har skyld..

etter som det jeg kan se så er det stort sett lastebiler og tyngre kjøretøyer som har tatt kverken på de fleste som mot sin vilje blir avbildet på den filmen der..

råd fra meg: søk om proff hjelp siden du liker å se på sånt så må du jo være syk rett og slett :(

ang bruk av hodet, så ser man jo på et av bildene at det ikke alltid er så lurt... *sukk* :(

rip 2 all those who died

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel ikke helt pointet med å legge dette ut her men, du ga klar beskjed om sterke bilder så du har hvertfall sagt fra.

Tror faktisk ikke sånne bilder skremmer nok, folk ser dem og tenker sitt i noen dager så er man tilbake i gamle vaner.

Viktigere med en holdnings endring fra starten av sin karriere som sjåfør, da tenker jeg på både foreldre som L kjører og kjøre lærere.

Kommer nok aldri unna at noen grisekjører uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det siste bildet fikk vel begeret til å renne over spør du meg :-&

Sat i bil for rødt lys da en ung mann kjørte over for rødt lys på trå sykkel.

Ret inn i en lastebil og hodet under bakhjula.

Tro meg, disse bilder er ingen ting mot å se det In Real life

jaha og hva har det med svinekjøring å gjøre??? tråsykkel + svinekjøring ??? fatter fa1 ikke poenget med å legge ut dette, du er syk :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bosjo:

jo det gjør du.. overskriften din sier jo alt om at det er svinkjøring som har skyld..

etter som det jeg kan se så er det stort sett lastebiler og tyngre kjøretøyer som har tatt kverken på de fleste som mot sin vilje blir avbildet på den filmen der..

råd fra meg: søk om proff hjelp siden du liker å se på sånt så må du jo være syk rett og slett :(

ang bruk av hodet, så ser man jo på et av bildene at det ikke alltid er så lurt... *sukk* :(

rip 2 all those who died

Nå har det seg slik mister, at veldig mange krasjer mellom personbiler og tungtransport skyldes selvmord. Så vil påstå at det er med vilje de ligger gravlagt i dag noen av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TENK... å få se sin datter, søster, far, kjæreste osv liggende slik.

Det her er ikke noe å skyve under teppet. Alle burde få se det her.. litt tåler vi. Dersom 1 av 100(0) kan redde livet ved å se disse bildene, er det absolutt verdt det.

Det jeg heller mer tenker på er de som sitter igjen, og ser sine slektninger på youtube som det her. Jeg ville kansje reagert litt på det. Har sett flere slike tilfeller som har blitt sletta pga søksmål.

Så når vi sitter her å vrir på nesa, kan vi heller tenke litt på de som sitter igjen. Kansje ikke prøve å ta ny fartsrekord gjennom bygdas kjente 90 graders sving.

Dette er en god påminnelse om trafikkens virkelighet. Det her skjer.. Hver eneste dag!

Om disse vi ser bilder av her har svinekjørt eller ikke har 0 betydning. Da husker du kansje å ikke sykle på rødt lys neste gang heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

over til topic:

med tanke på hvor kvestet enkelte av de bilene var så tvliler jeg på at de har truffet hverandre i 50 for å si det sånn. det fikk ihvertfall meg til å tenke litt. hvis det å legge ut denne linken har reddet et eneste liv ved å skape ettertanke så mener jeg at BoSJo har gjort en god jobb. selv om noen av bildene litt vel drøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

over til topic:

Herregud, hvem faen bryr seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...