Gå til innhold

GsBildeler -Elendig Service!

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

har jo sagt til deg at du må bestille hos bavaria heller, bare å skrv ned alle delenummerene og ta med.. om delene er på lager sverige har de det på 2 dager, viss ikke går det 4 dag ikke minst har de god service også (kristiansand)

Yes, angrer på at jeg ikke bare kjøpte fra bavaria :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg har problemer med gs jeg også. Bestilte litt festemateriell til m-techfronten min for noen dager siden. Betalte med mastercard.

Ser nå at pengene ikke lenger er reservert på mastercard. Men jeg har ikke fått noe info om at ordren er kanselert eller noe.

Og i tillegg har de ikke mail. Hallo, det er en WEBshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS Bildeler er latterlig, der handler jeg aldri igjen. Bestilte just en pakke fra Koed og har hatt veldig god service fra dem. De har vært utrolig hjelpsomme og svart på alle de hundre nybegynner spørsmålene jeg har terrorisert inboksen deres med :) Meget fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestillte også fra GS, noen klips ol. Det var helt feil type de hadde sendt. Også sendte de en defekt el-vindu bryter. Det står at de tar et retur-gebyr på 20% samt at el-produkter ikke tas i retur. Gjelder det også når de har sendt et produkt som er feil, og ødelagt ved mottak(DOA)? Isåfall er de helt latterlige, jeg sendte bare pakka tilbake, aner ikke om jeg får tilbake noe.. Handler aldri der igjen jeg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke bare det!! men når man skal logge inn, så kan jo alle se passordet! :P selv om man ikke setter på husk! står det der HAHAHA!

forbanna drittside!

ja vis noen lurte! så står enda delene på ikke behandlet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sluttet å handle der, da jeg to ganger fikk ødelagte baklykter pga dårlig pakking, den tredje måtte jeg betale på nytt for å få med meg fra posten fordi de ikke hadde sendt meg returlapper til de ødelagte. Så ga han ene jeg snakket med på tlf beskjed om at jeg skulle fakse kvitteringen så skulle de overføre pengene med engang. etter noen dager hadde fortsatt ikke pengene kommet. Så jeg ringte de igjen, men han jeg snakket med da ville ikke overføre før de andre lyktene var tilbake hos dem, men etter jeg blei litt irritert og sa at de måtte holde avtaler overførte han pengene. Men dette skulle vel være unødvendig, hadde sikkert over 10 tlf samtaler med de pga en ordre, sånt gidder ikke jeg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hoi, dette er ikke god reklame for GS. :P

jeg har akkurat handlet no greier der, men har ikke vært hjemme og sjekket hva jeg har fått..

skal dog aldri handle der igjen hvis det er sånn det foregår. og jeg har heller aldri sett en webshop uten E-post. det er jo helt latterlig!

nei, blir Koed på meg fra nå av. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...