Superbeetle Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Tror ikke jeg liker orginale bmw'er uten ekstrautstyr jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Gunnar: Selv vil jeg vel heller lansere E12, E28, E30, E36 compact og E46 compact, som alle er mindre attraktive i standardstand uten noe M-tech eller lignende. E12? E28? E30? Du burde vært hengt oppned etter juvelene og kilt me fjør til døde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 E36 helt klart! og compaqten tar (mors)kaka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Gunnar: Selv vil jeg vel heller lansere E12, E28, E30, E36 compact og E46 compact, som alle er mindre attraktive i standardstand uten noe M-tech eller lignende. Må si meg enig her, desverre folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Stemmer E36 Compact. Ufattelig at de klarte å lage smykker som Coupe og Cab, nitrist sedan og Touring, og den STYGGE STYGGE andungen Compact, ut av den samme plattformen (E36). Syns generelt Bmw lager mye som er litt stygt men også tiltrekkende på samme tid. Av nye modeller syns jeg 1 serie kombi er den aller verste, men den er kul som coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 så du mener altså at din egen bil er grisestygg fra fronten og helt til bak bakruta? forvirra nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 E36 sedan pluss den fæle 1 serien,nye 7 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 så du mener altså at din egen bil er grisestygg fra fronten og helt til bak bakruta? forvirra nå... Selvfølgelig ikke, problemet med COmpact er at den ser GRUSOM ut fra nesten alle vinkler, spesielt fra siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 svaret er enkelt i mine øyne, ingen BMW'er er stygge. Ikke akkurat at alle er pene, men noen er heller artige enn direkte pene slik som isetta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 En slik diskusjon er håpløs så lenge det finnes mange forskjellige versjoner av bilene. I tillegg har vi begreper som styling, facelift, individual osv. Angående E36 og hvor stygg den er... Det er vel den BMW'en det ruller flest rundt av her i verden pr dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 E36/E46 compact (ja, bare ræva som er stygg) Og 1-serien... 1-serie coupe går greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Buuhuuu ingen liker bilen min......... i do.. i do! Kort Spm til deg Ron: Hvilken av disse er penest? en helt std coupe, eller feks thomas sin? Begge er stygge orginalt, men E36 coupe har stort potensialle! Det samme kan jeg ikke si om Compact'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 e12 e28 og x3.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 hmmm.. e30'n min begynner å bli ganske stygg nå den å!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 En slik diskusjon er håpløs så lenge det finnes mange forskjellige versjoner av bilene. I tillegg har vi begreper som styling, facelift, individual osv. Det er definitivt håpløst å diskutere dette, siden alle har forskjellig smak, men det er da ingen problemer at hver enkelt sier hvilke modeller den ikke liker. Det er jo litt interessant å se, uten at man nødvendigvis må diskutere det. Smak er smak. Vanskelig å endre på. Angående E36 og hvor stygg den er... Det er vel den BMW'en det ruller flest rundt av her i verden pr dags dato. Det forundrer meg hvis det ikke finnes flere E46 enn E36. I Norge er en annen sak, siden vi har 10 år eldre bilpark enn de fleste andre vestlige land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå