aloebiz.net Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1645606 Lar dere stå for kommenteringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Litt vel mye styling for min smak, men kul demo bil, GTR look på den. En smule stiv pris til å være 2000 modell vel. Den fronten var rett og slett massiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Litt dyr ja... Visste ikke at det gikk an å få tak i egen powerflex bærebro og bærearm! Sannsynligvis bare foringene da. Hadde fortjent noen andre felger. Virker litt små med den stylingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 for små felger ja det kunne strengt tatt vært værre. Men bakfangeren vær skikkelig fæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Stusser litt over at ingen har kommentert vingen ennå... den synes jeg var GRISESTYGG.. Resten synes jeg egentlig så gjennomført ut Selv om jeg ikke er noen fan av SEIDL styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 ingen som kan knuse støypeformene t seidl??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 synes bilen var tøff jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 ingen som kan knuse støypeformene t seidl??????? Knus rieger sine i samme slengen da! Iallfall gts, genisis-breddinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Dette forteller alt jeg trenger å vite...no offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Synnes bilen var rå jeg:) Men den vingen bak der kunne vært for uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Synes bilen var rå jeg Kunne greid meg uten den vingen da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Men må ha felger som står i stil! Og 320 med gtr look? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 bilen hadde sett 1000 ganger bedre ut uten det stryke brettet der! ellers så den jo helt grei ut bortsett fra prisen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Men må ha felger som står i stil!? Hva med motor da?? 4-500 hk i den bilen, så ja.. Da hadde den vært komplett rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Den vinga var i det meste laget da Men ellers var den brei og fin, nye felger hadde gjort susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå