Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Facelift lamper gjør seg veldig på E39, ble lekkert.

Tror jeg har sett denne bilen her før...?

:wink:

Sett bilen her inne på forumet før mener du?? det er vel i så fall heller tvilsomt :wink: men i Porsgrunn/Skien skien har den jo rullet i noen få mnd nå da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, facelift lyktene var virkelig prikken over i'en.. Gav bilen et helt annet og ikke minst nyere look. Gleder meg virkelig til å se noen bilder av bilen med sommerhjul i komb. med de nye oppgraderingene. Det vil bli helt rått! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, facelift lyktene var virkelig prikken over i'en.. Gav bilen et helt annet og ikke minst nyere look. Gleder meg virkelig til å se noen bilder av bilen med sommerhjul i komb. med de nye oppgraderingene. Det vil bli helt rått! 8)

Takker Saltkjelen.

ja hvem venter ikke på sommeren så en kan få på noen orndelige hjul?? tror ikke jeg er den enste nei.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift lamper gjør seg veldig på E39, ble lekkert.

Tror jeg har sett denne bilen her før...?

:wink:

Sett bilen her inne på forumet før mener du?? det er vel i så fall heller tvilsomt :wink: men i Porsgrunn/Skien skien har den jo rullet i noen få mnd nå da

Vel, jeg er i området, så var nok det jeg siktet til ja.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våger å påstå at dette er bimmers peneste E39 touring :) Månedens bil ? =)

Takker Dr_S :wink: men den er nok drøy altså. Går ut ifra at du ikke var helt våken når du skrev dette innlegget? hehe. 03:57

Idag er jeg like våken ;) Finner du noen andre pene e39 touringer her inne da? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våger å påstå at dette er bimmers peneste E39 touring :) Månedens bil ? =)

Takker Dr_S :wink: men den er nok drøy altså. Går ut ifra at du ikke var helt våken når du skrev dette innlegget? hehe. 03:57

Idag er jeg like våken ;) Finner du noen andre pene e39 touringer her inne da? =)

Hehe.... joda er mange pene E39 touringer her inne. bl annet bilen til Geirrita er jo fin da....selv om det tar tid med han :) men er ikke så mange touringer som sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...