DRIFTER Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 RH_felgene er kuule det sto mellom dem i 19" og rondel 58 når jeg skulle kjøpe...valgte rondel til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 RH_felgene er kuule det sto mellom dem i 19" og rondel 58 når jeg skulle kjøpe...valgte rondel til slutt Ja de er meget pene de felgene så ikke noe dumt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Ja da klarte jeg jaggu og bulke littegranne da. Var på et handlesenter her i skien (Herkules) skulle parkere og kjørte normalt seint som vanelig så kommer det en idiot i fult gasspådrag fra høyre så jeg hadde ikke sjangs til og stoppe. Traff han i forkant av døra. tok fangeren og pansret mitt pluss noe småtteri. Jævlig kjipt er det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Utrolig kjipt, håper ikke det var store skadene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Utrolig kjipt, håper ikke det var store skadene. neida var ikke så mye, men blir jo en forsikringssak og egenandel og bonus tap da. sure $ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Kjipt når slikt skjer. Det verste er jo hvis man ikke kan noe for det heller. Nå vet jeg jo ikke forløpet, men hvis den andre bilen ikke overholdt fartsgrensen, så kan du komme deg unna med delt skyld hvis du har vitner som kan gå god for at han/henne kjørte for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Har sett vonga de to dager på rad nå Hef, utenfor citybil på onsdag og nå idag tidlig ved rundkjøringa ved duestien. Kjører sort E39 facelift med orginale oransje blinkere. Grom bil, E39 holder seg utrolig bra for alderen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Har sett vonga de to dager på rad nå Hef, utenfor citybil på onsdag og nå idag tidlig ved rundkjøringa ved duestien.Kjører sort E39 facelift med orginale oransje blinkere. Grom bil, E39 holder seg utrolig bra for alderen! Jada Mr Jeremy er stadig ute og farter jeg serru du får hive deg på hornet neste gang da. Har fått på sommerhjula for et par uker siden nå,ble bra det. Men jeg må senke den en cm til foran og bak så jeg bestillte senkeskåler fra Schmiedmann for ja det er vel 4 uker siden nå. Ting tar tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Ble jo fin me di felgene... passer kjempe bra på e-39 disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Passet som hånd i hanske de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 blei jævla bra det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Jadda, detta blei bare gulle godt Heffis, og så utrolig digg å ha helt nye felger! Ser jo ikke så ille ut den høyden nå heller, men blir morro å se den enda lavere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Kjempelekkert Hefner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Jadda, detta blei bare gulle godt Heffis, og så utrolig digg å ha helt nye felger!Ser jo ikke så ille ut den høyden nå heller, men blir morro å se den enda lavere . neida høyden er ikke så veldig ille, men syns det ser best ut når dekk og hjulbue går kant i kant jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå