Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ja da klarte jeg jaggu og bulke littegranne da. Var på et handlesenter her i skien (Herkules) skulle parkere og kjørte normalt seint som vanelig så kommer det en idiot i fult gasspådrag fra høyre så jeg hadde ikke sjangs til og stoppe. Traff han i forkant av døra. tok fangeren og pansret mitt pluss noe småtteri. Jævlig kjipt er det ihvertfall. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt når slikt skjer. Det verste er jo hvis man ikke kan noe for det heller. Nå vet jeg jo ikke forløpet, men hvis den andre bilen ikke overholdt fartsgrensen, så kan du komme deg unna med delt skyld hvis du har vitner som kan gå god for at han/henne kjørte for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har sett vonga de to dager på rad nå Hef, utenfor citybil på onsdag og nå idag tidlig ved rundkjøringa ved duestien.

Kjører sort E39 facelift med orginale oransje blinkere.

:wink:

Grom bil, E39 holder seg utrolig bra for alderen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett vonga de to dager på rad nå Hef, utenfor citybil på onsdag og nå idag tidlig ved rundkjøringa ved duestien.

Kjører sort E39 facelift med orginale oransje blinkere.

:wink:

Grom bil, E39 holder seg utrolig bra for alderen!

:)

Jada Mr Jeremy er stadig ute og farter jeg serru :) du får hive deg på hornet neste gang da. Har fått på sommerhjula for et par uker siden nå,ble bra det. Men jeg må senke den en cm til foran og bak så jeg bestillte senkeskåler fra Schmiedmann for ja det er vel 4 uker siden nå. Ting tar tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, detta blei bare gulle godt Heffis, og så utrolig digg å ha helt nye felger!

Ser jo ikke så ille ut den høyden nå heller, men blir morro å se den enda lavere 8) .

neida høyden er ikke så veldig ille, men syns det ser best ut når dekk og hjulbue går kant i kant jeg.

KopiavCIMG1298.jpg

KopiavCIMG1287.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...