Hefner Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Sjekk gamle 323 min har desverre veldig lite bilder av den. bare noen tatt med videokamera. Syns den var knall jeg... var stas med 16" da ja Måtte legge opp et bilde av den gamle 528 min også da... kongebil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 På den tia var det dårlig med hvite blink ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Åh, fine bilder av skikkelige grombiler den gangen . Er vel 16-17" Dial felger på den E28'n? Noe som var überrått på beg./midten av 90 tallet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Åh, fine bilder av skikkelige grombiler den gangen . Er vel 16-17" Dial felger på den E28'n? Noe som var überrått på beg./midten av 90 tallet . Ja er 17" husker ikke bredden men ikke så veldig breie tror jeg... sikkert 7,5 eller noe. ja det var knall som fy det.... 225 eller 245 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ja da klarte ikke jeg og vente mere... sommerskoa måtte på. knipset et par bilder også.Drivende møkkete bil men får vaske senere i dag En cm eller 2 må jeg senke den ser jeg om det går.... ikke akkurat jævlig stor plass der vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Aldig kjørt på Toyo proxes T1R dekker før jeg men må jo si meg fornøyd så langt... virker som noen bra dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Aldig kjørt på Toyo proxes T1R dekker før jeg men må jo si meg fornøyd så langt... virker som noen bra dekk? Jeg hadde bare kjempegode erfaringer med både Toyo Proxes T1R og T1S, kjørte med slike dekk både i 19" og 20". Tror de passer E39 bra; veldig retningsstabile, sykt bra på vått føre og slitesterke. Kunne ha vært litt mer støysvake, men på den annen side er jo prisen ikke så halvgal. Vær imidlertid litt obs på at når du har kjørt dekkene varm og deretter parkerer bilen en liten stund før du igjen begynner å kjøre, så kan du kjenne litt vibrasjoner i rattet frem til dekkene igjen har blitt varme. Felgene kledde for øvrig bilen veldig bra! Er bare å senke litt til, så er du i mål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Det så jo riktig bra ut det der! I mine øyne trenger du ikke å senke den noe mer heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Aldig kjørt på Toyo proxes T1R dekker før jeg men må jo si meg fornøyd så langt... virker som noen bra dekk? sykt bra på vått føre og slitesterke. Hmmm... pleier jo ikke være sånn... bra på vått tyder jo på bløt gummi som igjen betyr rask slitasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Det så jo riktig bra ut det der! I mine øyne trenger du ikke å senke den noe mer heller. Takk.Nei er ikke sikkert jeg gidder og senke mer,men kjenner jeg meg selv rett så er muligheten stor for at det blir bare bittelittegranne til.. hehe. Tror jeg må valse bittelitt.... hørte en liten subb i dag og det vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Måtte ta en kjapp vask i dag. hjalp litt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Aldig kjørt på Toyo proxes T1R dekker før jeg men må jo si meg fornøyd så langt... virker som noen bra dekk? sykt bra på vått føre og slitesterke. Hmmm... pleier jo ikke være sånn... bra på vått tyder jo på bløt gummi som igjen betyr rask slitasje? Kjørte knappe 14.000 km på dekkene sist sommer i dim. 235/35-19" og 275/30-19", og hadde enda forholdsvis mye dekk igjen på bakdekkene mens fordekkene fortsatt så "nye" ut. Dette var på "blandet" kjøring; alt fra cruising til "råkjøring" på E4 i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Herlig dette Hefner . Syns du skal spare senke-pengene, og heller legge de i sparebøssa til M-Tech fangere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Ja, dette må jeg si var meget lekkert hefner.. Jeg ville, som steffan påpeker, bruke senke-pengene og heller legge de på sparebøssa til M-tech fangere.. Det er allerede en perfekt høyde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ja, dette må jeg si var meget lekkert hefner.. Jeg ville, som steffan påpeker, bruke senke-pengene og heller legge de på sparebøssa til M-tech fangere.. Det er allerede en perfekt høyde.. Takker... ja er ikke sikkert jeg vil senke mer, får se det litt ann. Tenker jeg skal bruke litt penger på familien fremover jeg så får bilen vente litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå