Gå til innhold

Min E38 (ettermont. navi s. 26)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det ser pent ut, men det som er så drit med onboard navi er at den for det første er gammaldags og utdatert, en navienhet til 1000 kroner er bedre, og nå slutter jo også TV å fungere i hele landet i løpet av få måneder. Det analoge nettet er allerede slått av i Rogaland..

Men trodde du skulle ha billigere bil til fordel for hus? Du får vel ikke noe mer for 750en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart fornøyd, men det skulle jo også bare mangle etter å ha svidd av så mange høvdinger. :)

Var jo litt skeptisk med tanke på USA-handel av felger jeg aldri har sett før, verken på E38 eller noen annen bil. Men so far so good. Nå får man bare kjøre med andakt..

Høyden ble heller ikke så ille - selv om den kunne vært 10-20mm lavere for å få det ultimate utseendemessig, så er det akseptabelt slik det er nå også. Jeg vil ikke miste helt 7er-komforten. Fartsdumper og slikt merker jeg ikke noen særlig forskjell på, men det støyer en good del mer enn piggfrie Michelin X-ice i 215/65-16 i 120ish på motorveien.. kanskje ikke så rart, med tanke på dekkdimensjonene...

Før:

k1qdcqcvfsub6gsbfbxr.jpg

zv5hhje1uer04xl8q8tz.jpg

Etter:

qq2zn30nm7u4f09wyueq.jpg

hegbtvzjqm8rdlhtezy2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepent Gunnar. Du har god grunn til å være stolt av å ratte rundt i en slik luksusdoning. Syns høyden på bilen også var fin. Bilen skal tros alt være brukandes også.

Når det gjelder TV jobbes det på spreng med noen dekodere man hvertfall kan ha til båt. Og ettersom de da må gå på 12v skal man ikke se bortifra at mange bruker disse i bilene også. Ulempen er vel at man må drive å betale på den...? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi gunnar! denne bilen blir bedre og bedre for hver gang jeg titter innom! =)

Vil også bestille felger fra usa!

Men hvor mye måtte du ut med TOTALT for felgene i frakt,moms,toll osv...par tusen kroner kanskje?

og hvor lang tid tok det? og hvilket firma? send gjerne på PM :)

Senka og ordnet bildet litt =) bare fjern om du ikke liker det :)

gunnar.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...