Hefner Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 De nye tennerene er tynnere, og passer i en festebrakett på lykta. Men du kan bruke de gamle tennerene, men må modde innfestingen. Jeg har en av vær, da en av de gamle tok kvelden. javel så jeg kan bruke gamle tennere da? jeg vet jo ikke hva jeg har på min bil... da jeg ikke har noe og samenligne tennere med... noen som bilde av nye og gamle kanskje?? Gammel type: ny type: Javel... glimrende, da har jeg ny type tennere er jeg rimelig sikker på... lenge siden jeg kikket men er nesten sikker på det... da trenger jeg ikke tenke på tennere når jeg skal handle lykter da?
Hefner Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Ja jeg hadde de "nye" tennere" så da trenger jeg ikke dem når jeg skal handle lykter da?? lyktene på gs bildeler er vel kanskje bare noe herk??
Haug530D Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Ja jeg hadde de "nye" tennere" så da trenger jeg ikke dem når jeg skal handle lykter da?? lyktene på gs bildeler er vel kanskje bare noe herk?? Så lenge du kjøper Hella Facelift lykter så er det bra, men tror GS selger disse dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå