Gå til innhold

Min e39 523i, på veien igjen. Bildeupdate s11 =)

Vegar br.
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har 18" fått sommergummi! Jeg slang de selfølgelig på for å se hvordan det ble, men finner selfølgelig ikke kortleseren til kamera ;( 8 x 18 med 235/40 18 syns jeg hørtes litt rart ut egentlig, men det var de som stemte mest med rulleomkretsen. Bilder kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil! Rette fargen, både utenpå og inni, og på mange måter den rette motoren. Har tenkt på en slik bil selv neste gang. Baklysene var fine. Eneste minuset er at med den leppa under M5 fangeren blir bilen seende "framtung" ut, dessuten er det mindre praktisk i humper o.l. Spesielt siden bakfangeren er original. Med en M5 bakfanger som er fyldigere blir det nok mer harmonisk.

Her får du kjøreglede i mange år fremover! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig skeptisk til de felgene jeg også.. (de var med bilen)

Blir litt annet på bildene, men i virkeligheten er de egentlig råe.. Så tror jeg beholder de.. Men de er tilsalgs hvis noen er interessert.

Vet ærlig talt ikke hvilken type leppe det er, men syns den gjør seg!

Ja, pappa har satset litt på garasje : ) For å skryte litt, så er det elektrisk løftebord i gulvet, trykkluft på snelle, varmekabler i gulvet, varmtvann (oljefyring)

Maskinelt har vi ikke så mye å hjelpe oss med bortsett fra sveiseapparat, vinkelslipere og søyleborrmaskin. Har planer om å anskaffe en liten dreiebenk, hadde vært tøft ; )

Videre planer for bilen er m5 bakfanger og m5 speil, men kjøper nok ikke dette nytt, det blir alt for dyrt, så å hvis noen har noe av dette å selge meg blir jeg glad :) Dette gjelder selfølgelig også andre m-teck ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Meget pent :shock: Ikke så vanlig farge på E39 egentlig, absolutt en fin farge. Lekker kombinasjon med interiørfargen. Facelift og M-fangern med leppa og lista på bakluka er selvfølgelig også med på å trekke opp inntrykket.

Blir dønn strøkent om du får på komplett m-tech look, med bakfangern og speila. Syns egentli de felgene passa godt på bilen. Blir spennende å se den irl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...