Vegar br. Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 PEN BIL!!!! er bare 17 enda jeg også... gleder meg til den 5 feb ja Aah, heldig du ;p Blir 18 den 20 april jeg, på en søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Nå har 18" fått sommergummi! Jeg slang de selfølgelig på for å se hvordan det ble, men finner selfølgelig ikke kortleseren til kamera ;( 8 x 18 med 235/40 18 syns jeg hørtes litt rart ut egentlig, men det var de som stemte mest med rulleomkretsen. Bilder kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Bilder av sommerfelger: Søstern har også endelig forstått det, her er hennes nylig kjøpte e36 318 tds, jeg har litt troa på denne med rette felger osv : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Så ut som en nydelig skruplass du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Veldig pent med den leppa(ACS?) som du har på M-tech fangeren din. Men må si at jeg ikke liker de felgene som har eiker som går utover. Og det ser ut til at du har en over gjennomsnittlig bra skruplass . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Gratulerer med fin bil! Rette fargen, både utenpå og inni, og på mange måter den rette motoren. Har tenkt på en slik bil selv neste gang. Baklysene var fine. Eneste minuset er at med den leppa under M5 fangeren blir bilen seende "framtung" ut, dessuten er det mindre praktisk i humper o.l. Spesielt siden bakfangeren er original. Med en M5 bakfanger som er fyldigere blir det nok mer harmonisk. Her får du kjøreglede i mange år fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Var veldig skeptisk til de felgene jeg også.. (de var med bilen) Blir litt annet på bildene, men i virkeligheten er de egentlig råe.. Så tror jeg beholder de.. Men de er tilsalgs hvis noen er interessert. Vet ærlig talt ikke hvilken type leppe det er, men syns den gjør seg! Ja, pappa har satset litt på garasje : ) For å skryte litt, så er det elektrisk løftebord i gulvet, trykkluft på snelle, varmekabler i gulvet, varmtvann (oljefyring) Maskinelt har vi ikke så mye å hjelpe oss med bortsett fra sveiseapparat, vinkelslipere og søyleborrmaskin. Har planer om å anskaffe en liten dreiebenk, hadde vært tøft ; ) Videre planer for bilen er m5 bakfanger og m5 speil, men kjøper nok ikke dette nytt, det blir alt for dyrt, så å hvis noen har noe av dette å selge meg blir jeg glad Dette gjelder selfølgelig også andre m-teck ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 blir du 18 søndag går du på byn lør. de slipper deg inn etter kl24. da datoen stemmer med burdagen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svsol Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 blir du 18 søndag går du på byn lør. de slipper deg inn etter kl24. da datoen stemmer med burdagen din.. Ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Meget pent Ikke så vanlig farge på E39 egentlig, absolutt en fin farge. Lekker kombinasjon med interiørfargen. Facelift og M-fangern med leppa og lista på bakluka er selvfølgelig også med på å trekke opp inntrykket. Blir dønn strøkent om du får på komplett m-tech look, med bakfangern og speila. Syns egentli de felgene passa godt på bilen. Blir spennende å se den irl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Har tatt av leppa på fangeren.. Har tatt nedi nok nå.. ;p Den selges billig forresten ! Oppskrapa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 fin bil men veldig kjipe felger på sommerhjul! e39 skal ha felger med kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Ja da! Vet jeg har feil felger!! Men de har ikke kostet meg en krone heller da Men de ligger ut for salg og er på utkikk etter andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otot Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Ska ha for underleppa da? Tror du den blir fin med litt lakk eller er det nesten slitt hull i denn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Ble penere uten leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå