|Andreas| Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Synnes dette interiøret hadde passet perfekt Det så lekkert ut. Jeg tenkt å bytte stoffet i dørene til sort, ikke hele dørpanelet. Vet ikke helt om det blir lika bra... Gratulerer med ny bil! Denne så jo mega-strøken ut innvendig! Høres ut som du har fornuftige planer med den. Hold den "hel og pen" uten å dra strikken for langt ang diverse oppgraderinger... E39 er uansett en virkelig god bil, på mange måter. Takker! Denne skal holdes helt og pen Kunne kanskje tenkt meg litt "mafia" preg over den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Det blir nok meget bra og jeg gleder meg til å følge videre med på hvordan denne bilen blir.. Svart interiør kunne ha vært tøft, men da syns jeg det burde ha blitt en slik kombinasjon som Mikke1981 henviser til. Helt svarte seter tror jeg vil se noe malplassert ut. Har sett en E60 530d med det og det syns hvertfall ikke jeg var pent. Min E39 hadde likt interiør som deg, bare i skinn og jeg syns det var en flott kombinasjon Hvordan blir det videre med E46'n..? Blir den lagt litt til side eller fortsetter du med oppgraderinger på begge bilene? Noen bilder av den E60'en? E46'n er nesten ferdig, er noe mekaniske oppgraderinger som hindrer styling. Er vel mest E39'n som blir satt bort. Men det dukker vel opp noe småtterier på den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Hehe, det blir nok bra.. Beklager, var dårlig med bilder gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Synnes dette interiøret hadde passet perfekt Heter de stolene noe spes eller er det vanelig sportsstoler? ikke ofte en ser den typen.... M5 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Jepp setene er fra en M5 2000 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Gratulerer med et kjempepent eksemplar av E39! Stell pent med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 Takker, will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 gratulerer med ny bil! Denne så veldig pen ut..! blir bra med litt småoppgraderinger, er jo ikke så mye som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Har det skjedd noe mer med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Nei, det har ikke det. Har en liten strid med meg selv om jeg skal facelifte, eller beholde den 100% orginal. Syns den er veldig fin når den er helt rein, blank i lakken og med 16" sommerfelger fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Min mening; behold den original og teknisk 100%. Hvor mange hele E39 er det igjen som er originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Min mening; behold den original og teknisk 100%. Hvor mange hele E39 er det igjen som er originale? de aller fleste på finn er iallefall orginale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 ja, dem er kanskje det? Litt rask besluttning av meg da vel.. men uansett er det jo bra om noen klarer å ta vare på en bil helt original, uten noe form for updates. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Et par bilder jeg tok i sommer (med mobil), med sommerfelgene på og ny polert. Det jeg kan prøve å skille meg ut fra de andre 100% orginale E39, er vel å holde den så strøken så mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Hold den orginal,ikke mange i denne standen med lite km osv Flott bil med hjul som passer godt på E39 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå