Gå til innhold

Ny bil: E39 520iA

|Andreas|
 Share

Anbefalte innlegg

Synnes dette interiøret hadde passet perfekt :)

Det så lekkert ut. Jeg tenkt å bytte stoffet i dørene til sort, ikke hele dørpanelet. Vet ikke helt om det blir lika bra...

Gratulerer med ny bil! Denne så jo mega-strøken ut innvendig! :D

Høres ut som du har fornuftige planer med den. Hold den "hel og pen" uten å dra strikken for langt ang diverse oppgraderinger...

E39 er uansett en virkelig god bil, på mange måter. :)

Takker!

Denne skal holdes helt og pen :wink: Kunne kanskje tenkt meg litt "mafia" preg over den :P8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir nok meget bra og jeg gleder meg til å følge videre med på hvordan denne bilen blir.. :) Svart interiør kunne ha vært tøft, men da syns jeg det burde ha blitt en slik kombinasjon som Mikke1981 henviser til. Helt svarte seter tror jeg vil se noe malplassert ut. Har sett en E60 530d med det og det syns hvertfall ikke jeg var pent. Min E39 hadde likt interiør som deg, bare i skinn og jeg syns det var en flott kombinasjon :)

Hvordan blir det videre med E46'n..? Blir den lagt litt til side eller fortsetter du med oppgraderinger på begge bilene? :D

Noen bilder av den E60'en?

E46'n er nesten ferdig, er noe mekaniske oppgraderinger som hindrer styling. Er vel mest E39'n som blir satt bort. Men det dukker vel opp noe småtterier på den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...