///Stokk1 Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Dobbel servo er det visst på bilen i den siste annonsen å.. Makan til tulling..
kazynor Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 kan noen være så snill å sende en epost og spør om følgene: hva er en dobbel servo? hva er en M///3? hvorfor 2 kjørecomp? og hvor mange hester er det EGENTLIG?
Hans Thomas Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 hahaha han var utrolig morsom! Dere må ikke slakte han sånn! Han er en ærlig kar! Han kan sikkert forklare alt sammen!
barri Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Var ikke klar over att Mauritius Blue var en M-farge..Står att det er M-tech sidelister, men for meg så ser det ut som vanlige lister. (nå har jeg veldig dårlig/mørk skjerm..) Men har han satt inn to stk check-kontroller..? Hva er vitsen? Tenkte det samme angående M liste ,men det er orginale lister. M listene er mye breiere.....litt av en kar...hehe
///M Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 d så jeg ikke, den ble ihvertfall starta igjen 2 innlegg før meg
isanfa Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Seriøst, dette var så morsomt at tråden nesten sku vært klistret. Makan til selger altså. Lurer på om han får solgt noen av bilene. Hadde ikke ringt på noen av annonsen hans for og si det sånn.
Jesse Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Hehe konge! At jeg ikke har sett denne bilen før! Har sett maaange annonsen av denne fyren. Er det foresten noen som har en stor kjørecomputer og selge? Kunne tenkt meg dobbel
Olelink Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 at han har eksos fra gir og motor er vel så han kan manuelt styre lyden fra den orginale dtm potta siden han har en ///M3 spesialversjon med konfilter som gir RÅ effekt
Ron Jeremy Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Hadde nesten glemt denne klassikeren av en tråd. Har flere kreative finn tråden, kanskje vi burde hatt en samletråd med dem? God underholdning er det hverfall.
Hyggmaister Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Tror vi har et par samletråder in fact. Vittig kar
drturbo Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 "DETTE ER DRØMMEBILEN SOM FÅR 100% HODENE TIL OG SNU" I shall say no more.... Synd jeg bare har 99% hode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå