Mexos Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Jeg har ikke fått svar Har ikke fått svar jeg heller. Jeg tror han har satt inn 2 kjørekomputere for at han synes det er tøfft og for at bilen skal se mer utstyrt ut Jeg synes heller ikke prisen var no spesielt å skryte av. Er jo en gammel bil med normal km stand.
kazynor Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 hehe er jo flere kjørekomputere i denne bilen en det er i romferga si ifra når noen får svar på de mailene
Chris_325iM Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 fler som fikk med seg at han kalte fargen for MAURITZ BLAU? verken bakfanger, front fanger, skjørter, speil eller lister er org. BMW M3! latterlig type.... men begge annonsene var en god latter
Ron Jeremy Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 fler som fikk med seg at han kalte fargen for MAURITZ BLAU? verken bakfanger, front fanger, skjørter, speil eller lister er org. BMW M3! latterlig type.... men begge annonsene var en god latter Vår "venn" K.B, nå også kalt C.B, har en ny lekker bil til salgs for oss, også denne har heldigvis -DOBBEL SERVO(VELDIG LETT) Riktignok kun en check control i denne bilen. -BILEN HAR 160 HK. VELDIG RASK OG KOMFORTABEL BIL -BILEN HAR VELDIG SPESIELL FARGE ORGINAL FRA FABRIKKEN Svart II = Cosmos sort, men unik? Antiskrens sjekk selv denne unike bilen: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... LNbp987944
-Anders- Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 GARASJEBIL FRA DAG 1 INGEN SVETTE - nok en gang hehe
doffa Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 søkte forresten på mobilnummeret som stod på annonsen hans, da kom denne siden fra : http://www.katolsk-nord.dk/Sognenyt/Fre ... r_2007.htm Dette kan umulig stemme ?! Det stemmer her er navnet på eiger nesten nederst på liste Freddie (Lys og varme) Tlf.: 98424584 Er nokke jesus folk fra amerika
Mexos Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Kan noen vær så snill å ringe denne eieren og kjefte han opp? Blir frustrert jeg! Prisen var også syk! Er en 93 modell!
marararius Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 -BILEN ER EID AV VOKSNE HELE TIDEN OG ER VELDIG GODT PASSET PÅ -HELT RÅ UNGDOMSBIL Haha, okai
themicro Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Lurer også litt på om denne karen har brukt funksjonen CTRL+C CTRL+V mellom den første og siste annonsen sto fryktelig mye likt der. He he. Også at det var 160HK i den siste annonsen hvor han skulle selge en 1,8liter, fikk ikke den helt til å stemme jeg Skulle dratt til fyren med monopolpenger og kjøpt bil vettu han hadde sikkert tatt i mot
Mboy Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 fin bil, morsom fyr! Håper noen får tak i hen på telf
Marius2002 Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Også at det var 160HK i den siste annonsen hvor han skulle selge en 1,8liter, fikk ikke den helt til å stemme jeg Reagerte på det samme, men ikke vet jeg.
Dr_S Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Jeg fikk svar på mail på hvorfor det står 160 hk på den 318is annonsen, "Khurram Bashir" skriver så mye som: "skrivefeil"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå