Dammed Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Det er stor sjanse for att det kommer en gul -98 M3 for salgs til sommeren.. Skal følge med på autodb og finn. Det er oljetempføler originalt, viser rett under turtelleren. Ok, det la jeg faktisk ikke merke til, men utrolig bra da! Og den funker slik den skal som regel, eller er det en ting som fort blir ødelagt?
BreitBau Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Enig.. Ødelegger du toppen på en M50 da er det sjåføren det er noe galt med og ikke motoren. BULLSHIT... Kan like godt være vannpumpa...
Øyvind L. Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Enig.. Ødelegger du toppen på en M50 da er det sjåføren det er noe galt med og ikke motoren. BULLSHIT... Kan like godt være vannpumpa... Nei for da får man en forvarsel. Tempen begynner å stige.
Mboy Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 3.0 motoren og kassa tåler mer, det er fakta så ikkeno og diskutere. Men b32 går bedre og er ikkeno DÅRLIG motor, men vært penga? På hvilke grunnlag kan du si at 3,0l tåler mere?? b30 og b32 er samme motor bare b32 er borra opp. Destå mer hester du tar ut av en ting destå mindre holdbart er det, er du virkelig så dum at du ikke skjønner det? med min 3.0 liter så kjører jeg fra e92 m3 opp til 150, men det har noe med utveksling og gjøre;) Så er egentlig fornøyd med 3.0L min, aldri vært noe tull med den. Men en kamerat av meg kjøpte 3.2 og fikk rådebank... menmen Sier ikke b32 er dårlig på noe som helst vis, bare litt mindre holdbar enn b30. Så slapp av dere 3.2 folk (sikkert bare gørre for dere skjønner hvor mye penger dere har sløst bort) hehe neida...
Mboy Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Enig.. Ødelegger du toppen på en M50 da er det sjåføren det er noe galt med og ikke motoren. BULLSHIT... Kan like godt være vannpumpa... Nei for da får man en forvarsel. Tempen begynner å stige. Noen ser faktisk litt på veien og ikke bare på temp måleren;)
Øyvind L. Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 3.0 motoren og kassa tåler mer, det er fakta så ikkeno og diskutere. Men b32 går bedre og er ikkeno DÅRLIG motor, men vært penga? På hvilke grunnlag kan du si at 3,0l tåler mere?? b30 og b32 er samme motor bare b32 er borra opp. Destå mer hester du tar ut av en ting destå mindre holdbart er det, er du virkelig så dum at du ikke skjønner det? med min 3.0 liter så kjører jeg fra e92 m3 opp til 150, men det har noe med utveksling og gjøre;) Så er egentlig fornøyd med 3.0L min, aldri vært noe tull med den. Men en kamerat av meg kjøpte 3.2 og fikk rådebank... menmen Sier ikke b32 er dårlig på noe som helst vis, bare litt mindre holdbar enn b30. Så slapp av dere 3.2 folk (sikkert bare gørre for dere skjønner hvor mye penger dere har sløst bort) hehe neida... Jeg gir opp.. Blir jo bare værre og værre dette. 286hk går bedre enn 400+hk!!
R Andersen Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Og den funker slik den skal som regel, eller er det en ting som fort blir ødelagt? Jeg har aldri hatt problemer med den, og har heller ikke hørt att det skal være noe problem med de. Men en kamerat av meg kjøpte 3.2 og fikk rådebank... menmen Og en kamerat av meg fikk rådebank i sin nyinnkjøpte 3.0 i fjor.. Att du kjører fra den nye M3en med din 3.0, tror jeg fint lite på..
Fredrik Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 [qb30 og b32 er samme motor bare b32 er borra opp. Destå mer hester du tar ut av en ting destå mindre holdbart er det, er du virkelig så dum at du ikke skjønner det? OK... så hvis vi utvider resonnementet er også M52B20, M52B25 og M52B28 motorene helt like... og M52B20 motoren den mest holdbare av dem... eller ? En original E36 M3 med 286 HK skal iht. BMW klare 0-160 Km/t på 13 sekunder... E92 M3 med 420 HK klarer denne disiplinen på 10,6 sekunder. Du har med andre ord ingen muligheter for å holde følge med en E92 M3 med din bil. En E46 M3 CSL klarer forøvrig 0-160 Km/t på 10,9 sekunder og en Porsche 911 GT3 RS (997) med 415 HK klarer disiplinen på 8,5 sekunder... og det forteller vel egentlig ganske mye om marginalene på dette nivået.
Mboy Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 [qb30 og b32 er samme motor bare b32 er borra opp. Destå mer hester du tar ut av en ting destå mindre holdbart er det, er du virkelig så dum at du ikke skjønner det? OK... så hvis vi utvider resonnementet er også M52B20, M52B25 og M52B28 motorene helt like... og M52B20 motoren den mest holdbare av dem... eller ? En original E36 M3 med 286 HK skal iht. BMW klare 0-160 Km/t på 13 sekunder... E92 M3 med 420 HK klarer denne disiplinen på 10,6 sekunder. Du har med andre ord ingen muligheter for å holde følge med en E92 M3 med din bil. En E46 M3 CSL klarer forøvrig 0-160 Km/t på 10,9 sekunder og en Porsche 911 GT3 RS (997) med 415 HK klarer disiplinen på 8,5 sekunder... og det forteller vel egentlig ganske mye om marginalene på dette nivået. Før det første er den ikke org, og med 4.88 utveksling klarer jeg det opp til 150, som er toppfarten min. Så det går nok;) Pluss at vekt har mye og si og min veier endel mindre enn en org. Men OT sry
Fredrik Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Før det første er den ikke org, og med 4.88 utveksling klarer jeg det opp til 150, som er toppfarten min. Så det går nok;) Pluss at vekt har mye og si og min veier endel mindre enn en org. Men OT sry Det er helt fint at din bil ikke er original, men så har vi heller ingen muligheter for å etterprøve dine uttalelser her inne. Du kan jo skryte på deg å være kongen av Amerika for vår del...
Mboy Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Sier ikke detta for og skryte, har jo ikkeno og stille opp mot de "store gutta" inne på forumet. Men er du sånn forum politi som sjekker at alt folk sier her inne er sant? Da har du faen meg mye og gjøre:) Men du som er kongen vet best så jeg skal holde kjeft, er det noen som skal forsette diskusjonen får vi ta den på pm eller telefon. Ikke ødelegge denne tråden.
Fredrik Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Sier ikke detta for og skryte, har jo ikkeno og stille opp mot de "store gutta" inne på forumet.Men er du sånn forum politi som sjekker at alt folk sier her inne er sant? Da har du faen meg mye og gjøre:) Men du som er kongen vet best så jeg skal holde kjeft, er det noen som skal forsette diskusjonen får vi ta den på pm eller telefon. Ikke ødelegge denne tråden. Nå er det iallefall minst to moderatorer som tviler på dine påstander og det er ellers helt naturlig at folk her inne krever plausible data når noen legger ut med heller tvilsomme påstånder. Jeg sier ikke at din bil ikke kan være hurtigere enn en E92 M3, men jeg tviler i likhet med andre i denne tråden på at dette er helt korrekt. Du må selv underbygge dine påstander bedre hvis du ønsker en mer positiv respons på dine påstander. Jeg mener forøvrig også at vi ikke er så veldig langt fra tema i denne diskusjonen. Et spørsmål som ofte vender tilbake er nettopp hvor hurtig en original E36 M3 med 286 HK er i forhold til 321 HK utgaven... og ikke minst andre tilsvarende biler som f.eks E36 M3 GT, E34 M5 (begge varianter) og E46 M3 (begge varianter).
Mboy Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Jeg har ikke noe behov for at folk jeg ikke kjenner skal tro meg. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle juge på noe sånn. Men du er hjertelig velkommen til gjøvik for en prøvekjøring når snøen blir borte. Da tror jeg du sier noe anna:) Men ens of disk fra min side.
CrZyWiz Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 3.0 motoren og kassa tåler mer, det er fakta så ikkeno og diskutere. Men b32 går bedre og er ikkeno DÅRLIG motor, men vært penga? På hvilke grunnlag kan du si at 3,0l tåler mere?? b30 og b32 er samme motor bare b32 er borra opp. Destå mer hester du tar ut av en ting destå mindre holdbart er det, er du virkelig så dum at du ikke skjønner det? med min 3.0 liter så kjører jeg fra e92 m3 opp til 150, men det har noe med utveksling og gjøre;) Så er egentlig fornøyd med 3.0L min, aldri vært noe tull med den. Men en kamerat av meg kjøpte 3.2 og fikk rådebank... menmen Sier ikke b32 er dårlig på noe som helst vis, bare litt mindre holdbar enn b30. Så slapp av dere 3.2 folk (sikkert bare gørre for dere skjønner hvor mye penger dere har sløst bort) hehe neida... Det at du sier at de er samme motor, bare at B32 er en oppborra versjon. Så sier egentlig det alt om hvor mye du egentlig vet om disse motorene. Men for min del skal du bare tro det du vil Men ikke lur andre som faktisk lurer på hva fakta er.
Dammed Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Vel kselv om 3.2 motoren er en borra 3.0 motor trenger det ikke å si at den er mindre dirftsikker. Det er jo bare godset som er borra ut. Komponentene i motoren er det som er viktig, og hvis BMW har brukt komponenter som skal tåle de ekstra 35 hk så skal det i mine øyer ikke være noen problem. Jeg går nok for en 3.2 utgave pga av at de er nyere, satser på en 97-99 mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå