Pitstop Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Mulig dette har blitt posta før, men syntest den var verd å legge ut igjen isåfall!!! Nyt synet og la drømmene komme...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 nja... skeptisk... hva slags motor er det i børsa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hehe...skeptisk faktisk Dette er et kitt som du kan montere på alle E60 Interiørmessig e e ikkje sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 var litt vel ekstremt for min del. både interiør og eksteriør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Litt overkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 menne, vet du hva slags motor som befinner seg i det oransje beistet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 du som har laga bildet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Tror det kan være en M5 faktisk. http://www.worldcarfans.com/7070227.001/bmw-m5-clr500-rs-by-lumma Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caraen Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 den der må være beregnet for amerikanere... de som ikke har fanaring om farger eller peiling når det kommer til å begrense seg ved bruk av farger... fysjameg den var urstygg... spesielt interiøret ....uff uff.. kommer til å ha mareritt om den flere netter fremover jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Den var kongerå!!! hadde vel vært litt skeptisk til intreøret men det tror jeg at en hadde blitt vant med RÅ BIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Ble litt vel for min del ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Her er flere, bedre og mer ekte bilder av bilen. Jeg kunne godtatt utseende hvis den hadde hatt 7-800hk , men med "kun" 560 blir det litt overkill. http://www.vimenn.no/bil/fotogalleri/article66837.ece?bildId=0#top Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Her er flere, bedre og mer ekte bilder av bilen. Jeg kunne godtatt utseende hvis den hadde hatt 7-800hk , men med "kun" 560 blir det litt overkill.http://www.vimenn.no/bil/fotogalleri/article66837.ece?bildId=0#top jaha.. bare fordi den ikke ser anonym ut så er ikke nesten 600 gamp nok? tror 560hk kjører fletta av de fleste likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Så litt "Boble" ut, hvertfall baksjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå