Haug530D Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Noen som vet om en plass jeg kan laste det ned? fant en ringetone i Her og Nå, men gidder ikke betale 45,- for en ringetone + at det skal tikke inn meldinger i hytt å pine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Ehm, hvordan lyder en BMW ringetone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 Ehm, hvordan lyder en BMW ringetone? Lyden av rekkesekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Er jo bare å lage egen det Eller finne en video på youtube og ta opp lyden fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Jeg kan lage en i morra. Bare å fyre opp, sette mobilen på opptak,redigere litt - så har du den. Ikke noe å betale 45.- for det. Koster 5.- i bensin, så er det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 hadde rekesekser som melding tone før:) det var 6000rpm pr melding:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda1701 Skrevet Juli 2, 2018 Share Skrevet Juli 2, 2018 (endret) Du finner det lett på gratis ringetoner siden for telefonen Endret Juli 10, 2018 av Linda1701 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 2, 2018 Share Skrevet Juli 2, 2018 9 minutter siden, Linda1701 skrev: Du finner det lett på gratis ringetoner siden for telefonen Jeg tenker at det har skjedd såpass mye på mobilfronten at trådstarters problemstilling ikke er reell nå 11 år senere papertiger, Linda1701 og Walkabout reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda1701 Skrevet Juli 2, 2018 Share Skrevet Juli 2, 2018 Jeg leter etter ringetoner ved et uhell og ser ikke på tiden lagt ut :))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå