Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Var igrunnen det ja.. Men er vel like domt som å kjøre volvo som å tro at ingen fikk med seg prisen på bilen.. Og nå som det allikevel er kommet i tråden, kan jeg vel tilføye at jeg fikk den 10 laken billigere enn den oppgitte prisen her ;)

Grunnen til at bilen ble solgt så billig var pga rust i den ene hjulbuen bak.. Men med gode kontakter går det fint, og jeg kikket nøye igjennom resten av bilen før kjøp.. Og time til å fjerne rusten er allerede bestillt hos bavaria karroseri :D Så dette blir bra :twisted:

Har også tilføyet litt mer utstyr som jeg har funnet nå :P

Kan og si at nå har jeg snart kjørt 1500km på en uke og er strålende fornøyd enda.. Ingenting å utsette på bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, nei.. Det blir mellom meg å selger ;)

Men en god del mer en jeg kjøpte den av dere for :twisted:

Må vente litt med frontsettet akkurat nuh, må betale en LITEN omreg og litt annet dill først.. Så begynner "byggingen".. Har et håp om det blir bra.. Tror det er et bra utgangspunkt!

Forresten, noen som vet om jeg skal ha med eller uten "gaffelfeste" på blinklysene framme? Ser GS skiller på dette.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en flott bil!

De oppgraderingene du nevnte stemmte høvelig med de jeg gjorde på min E46 328CI, slenger med noen bilder.

DSC00130_rezise.jpg

Picture%20039resize.jpg

Meget pen bil. Ekstremt kledelige hjul på bmw bbs-hjula der..

Skulle hatt andre speil kanskje..

Tusen takk! Ja uff, savner den bilen fryktelig nå! Slemmevogna mi! Skillte seg ut i mengden! :) Men solgte den før det ble for mange km på den.

Så du har en mission søreng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Automatisk avblendbart innerspeil tror jeg.. Kan vertfall ikke vippe det?!

Dersom du ikke har automatisk avblendbart speil så kan det vær du skal vri på den rød kula på speilet i steden for, slik er det på min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du som kjøpte den der ja :) Så den på Autodb for litt siden og trodde ikke mine egne øyne når jeg så prisen. Lå vel ut veldig billig? Lav km stand og greit med utstyr. Røverkjøp!

Når han ikke vil si prisen her i tråden, og tilbyr seg å si det på PM til andre, så er vel det et ganske klart tegn på at han ikke ønsker at noen legger ut prisen..

Jeg har aldri nevnt noe om hva han betalte, nevnte bare hva jeg så den sto til i annonsen. Noe som alle med internet hadde tilgang til. Var ikke meningen å gi ut opplysninger selger eventuelt prøvde å holde skjult. Var bare interessert i å vite om det var samme bil som jeg så.

Må isåfall beklage til Søreng dersom jeg "tråkket i salaten" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...