Dr_S Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Det måtte jo bare komme før eller siden.... Selv synes jeg det så jalla ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 et sted går grensa syntes jeg! men hver sin smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 hehe . dette blir det nye innen utstillingsbiler! og ja det så jævli ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Å herregud! Det der er bare unødvendig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Vel vel, det måtte vel bare komme ja, men var ikke så ille! Men var det ikke Saltkjelen, som vurderte å mekke samme noen ringer i tåkene på E60'n for en stund siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Må nesten se det på bilen da, men tviler på at det er spesielt kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Får være grenser for hvor mange Ugler folk tror Bmw eiere har kjørt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Hadde det vært runde tåkelykter så kanskje, blir vel uansett litt overkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Vel vel, det måtte vel bare komme ja, men var ikke så ille! Men var det ikke Saltkjelen, som vurderte å mekke samme noen ringer i tåkene på E60'n for en stund siden? Jo, stemmer det, Steffan.. Vurderte og ville montere dette i mine tåkelykter på E60, så fremt jeg fikk de i samme farge som de originale angel eyesene. Så en E90 med angeleyes og det syns jeg faktisk så svært bra ut. Det handler vel også litt om hva slags bil man har. I dette tilfellet, hvor bilen var en E36 og med uklare tåkelys så det ikke bra ut, men på en nyere bil, som E90 eller E60 med klare tåkelys vil jeg tro hadde vært en annen side av saken. Synd jeg ikke har bilde av E90'n med angeleyesene i tåkelysene, da dette var svært tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Så ikke bra ut det der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Tror kanskje det hadde sett bedre ut om ringen hadde vært "mer komplett", og ikke en U. Og som nevnt tidligere, klare glass hadde nok vært penere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Ja hadde det vært klare glass å helt runde ringer ville det nok vært tøfft vill jeg tro:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Tok å fotoredigerte min tidligere E60 med angeleyesringer i tåkelys. Syns det ser svært bra ut og absolutt noe jeg kunne tenkt å gjennomført.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Men det lyser jo skrekkelig dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Se her ja:) Det var jo kjempe tøfft da saltkjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå