Gå til innhold

Flere her som aldri mer skal ha VW?

Tore Diesel
 Share

Anbefalte innlegg

Om vi kun snakker om VW, så er mine erfaringer også dårlige. En VW Sharan som var et mareritt, og nå en Golf V, som har hatt mye småfeil. I tillegg kan jeg nevne onkel sin Caravelle 2.5TDi, hvor registerreima røk.

Audi har jeg et bedre syn på, selvom mye av det er det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Familien min har kjørt VAG lenge å er veldig fornøyd.. vurdere faktisk selv vw passat 03/04 mod.

vw beete, ja du kjøpe nu ikke den bilen som var mest utprøvd å slik at de hadde rettet opp i evt feil...

bilene i familien er:

passat 07 mod - ingen problem (kroken montert litt for høyt)

passat 04 mod - ingen fei, men funker nå

toyota hiace 04 - byttet chip 2 ganger

passat 02 mod - ingen feil

subaru impreza GT 99 - ingen betydningsfulle feil

goldf 99 mod - ingen feil

så jeg er veldig fornøyd med VW :)

men så klart man ka være maks uheldig med alle bil merker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med VAG produkter... iallfall ikke større problemer enn med f.eks Mercedes-Benz og/eller BMW. Jeg har hatt to bobler og min far hadde på et tidspunkt en Golf I... og jeg vurderer for tiden om jeg skal kjøpe en Golf V for å ha i Norge. Man kan være uheldig med alle bilkjøp... og BMW eller VW som i dette aktuelle tilfellet er intet unntak.

Boble og Golf 1 er det ikke så mye som kan ryke på heller da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så heldig å valgte rett merke fra dag en jeg:) Selv om første var en e30 318i det var noen feil med så er jeg fornøyd med valg av merke sålangt.. Du får vel bare håpe at en luring kræsjer i bilen din når den står parkert et sted så du slipper å få noen fysiske skader pga den også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en golf 1 jo det er ting som kan ryke på den! og 1,8 med toppfart på 160... aldri mer VAG!

En topphastighet på 160 Km/t sier du... det er jo ikke så veldig mye mindre enn de 175 Km/t som er topphastigheten på en E36 318tds Compact (1995-01)... :wink:

At man kategorisk avviser et bilmerke som VW kun fordi man har vært uheldig med en bil eller to anser jeg som direkte tåpelig. Hvis man bruker litt tid på tekniskforumet her inne eller i et annet BMW forum oppdager man dessverre hurtig at alt for mange har alt for mange problemer med deres BMW´er også... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2 stk vw golf cab 87 og 91 mod. 1,8i motor som var i begge bilene.

Disse bilene har vært lite problemer med og deleprisene er rimelige, samt at dette er en bil som er enkel å skru på selv.

En av de morsomeste bilene jeg har hatt, senka og avstiva så det ble omtrent som å kjøre go-kart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Vw/audi verksted. huff det er mye dårlige ting på vw. ingen av oss 13stk som arbeider her har vw eller audi.

Værste bilen Vw har laget er. Caravell T4 Sliter cluch,Girkassene ryker på dem heile tiden, Nedre bære kule foran ryker heile tiden.

Også har vi dem berømte forstillingen på Vw/audi som ryker i eningen.

Alle biler så er det noen problemer med dem. men ikke alle som ser det som en problem siden man skrur selv. man det blir ett problem vist man må sett bilen på verkstedet heiletiden å ikke kan skru selv eller finn feilen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt 66.000 med caddyen min og har ikke hadd noe feil! Den ble chipet på 10.000km og er kjørt rimelig hardt også. Eneste er ett hjullagre foran som er gåent nå men det bytter de på garantien.

Jeg er veldig fornøyd...

Men blir ikke å kjøpe passat el noe sånn som privatbil, der blir det fortsatt bmw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt flere ha mye problemer med Beetlen..så ko jo hendes den modellen er litt utsatt? Jeg har ellers aldri hatt noe problem i Audi/VW.Tvert imot. Syns de er så bra at jeg alltid vurderer en VAG bil ved bilbytte. :) Siste egen VAG var 99 golf iv 1.6 som kjøpte ny. Kjørte den 130tusen uten noe som helst problem. Byttet ikke en eneste pære engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen modell med greit med feil er passat 97 modell ;)

Never again, kan vel ha noe med verksted å da men...

Aldri bytta så mye deler på en bil før jeg.

Nå er ikke BMWen feilfri heller men kan ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...