Hansh Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Nylig en Ferrari som ble mishandlet her i byen, nå dette: http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/ ... 181202.ece Er tilbøyelig til å bli imponert..
T.R.Melum Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Nylig en Ferrari som ble mishandlet her i byen, nå dette:http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/ ... 181202.ece Er tilbøyelig til å bli imponert.. Skulle kanskje ha fortalt fyren som skulle flytte kjerra at det er venstrebeinsgass FØR han får sette seg bak rattet!!
Ad|oS Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Hehe, morsomt.... Men seriøst, hvor lett er det å tenke seg til selv? Hadde nok ikke vært noe bedre selv
Azeton Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 hehe.. ser for meg mannen febrislk prøver å clutche:D
Mexos Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 må ha blitt et bra hopp da Sjåføren starter bilen i fri, Bånner gassen så bilen går på turtallsperra og river den så rett i gir. Må jo ha spinnet litt før den hoppet rett i de andre bilene. Sikkert et morsomt syn
Yngvejos Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Ser heller for meg at han har fått beskjed om det, slurt seg sakte bortover, og tråkka inn "clutchen". Når man setter seg inn i bilen når den står i fri, og clutcher, vil man jo merke det om turtallet stiger. Eller kanskje tenningen var av og bilen sto i gir? Så har han vridd om tenningen med "clutchen" inne.
Andreas1 Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Hva er egentlig poenget med "venstrebeinsgass"? (Siden det ikke står noe om at bilen er høyrerattet regner jeg med det bare er pedalsettet som er "venstrebeinet", - eller???)
Mexos Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Hva er egentlig poenget med "venstrebeinsgass"?(Siden det ikke står noe om at bilen er høyrerattet regner jeg med det bare er pedalsettet som er "venstrebeinet", - eller???) Høyrestyrte bilen har høyrebein gass de også. Det hadde ihvertfall den Skyline'n jeg kjørte. Trodde det bare var Morgan som lagde venstrefot gass jeg
Andreas1 Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Men hvorfor hadde den venstrebensgass? Hmmm... Kanskje den var handicapbygget eller noe???
PenguiN- Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 meget mulig det var en handicap bil. Men selv om man får beskjed om at gassen er "feil plass" så når man har kjørt bil i noen år så er det lett å glemme seg av. Samme prinsipp som når man kjører automat! mamma feks...hun får aldri lov å kjøre automat...aldri.
opt Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 har aldri hørt om at gassen er på venstre side før, men må si det høres ut som å be om trøbbel, noe det tydeligvis er også. noen som kan si meg hvorfor det i hele tatt finnes?
316 Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Jeg har kjørt en bil med "venstregass" fordi han fyren som eide bilen var helt crap i høyrebeinet. Ombygget til handicap-status.
opt Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Jeg har kjørt en bil med "venstregass" fordi han fyren som eide bilen var helt crap i høyrebeinet. Ombygget til handicap-status. skjønner, burde vært et stort klistremerke på rattet på slike biler
Deep Dish Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Står mer om saken her: http://www.nettavisen.no/innenriks/iber ... 486252.ece
Betakaroten Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 meget mulig det var en handicap bil. Men selv om man får beskjed om at gassen er "feil plass" så når man har kjørt bil i noen år så er det lett å glemme seg av. Samme prinsipp som når man kjører automat! mamma feks...hun får aldri lov å kjøre automat...aldri. Husker første gangen jeg kjørte automat. Det var type bred bremsepedal på denne. Og da jeg skulle trykke inn clutchen ble det bråstopp da jeg trykte inn bremsen Da ble far glad da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå