Kai-P. Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Flott bil du har, Hankook, den blåfargen på bilen din har jeg alltid likt, rød/hvite baklykter tror jeg virkelig hadde gjort seg. Stiller meg kanskje litt skeptisk til de sideskjørtene, men ellers flott bil. Hva slags fjærer er det du har, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 Takker for mange posetive svar Skal få prøve noen 19" hjul så finner jeg ut selv om jeg syns det er behageligt å kjøre med eller ei. Liker blåfargen godt selv, føler bilen ser større ut:P Angående sideskjørta, så liker jeg dem godt, men jeg mangler noe bak, muligens en m5 bakfanger hadde gjort seg. Usikker på hvilke fjærer som står på men er ihvertfall lilla, står ikke noe i vognkortet heller, verken om hvor er senket eller hvilket merke det er. det er ihvertfall gulekoni som står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Vogtland fjærer er lilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2007 Vogtland, har jeg aldri hørt om, noe bra? Noen som foresten vet hvordan jeg kan finne ut hvor mye min er senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 -Har nå bestilt ny frontleppe. Bestilte Rieger infinety lippa med en underleppe. -Har skiftet til sommer hjul og fått i hvite blinkpærer. Fått montert shortshift og lagde til ei bakpotte med 2 strake utblås, sånn univsal potte. Er på jakt etter e34 m5 bakfanger, noen som vet hvor denne er og få tak i billigt, evt en annen bakfanger som ikke er så overdrevent stor. Tar imot tips om hva jeg kan gjøre med bilen. Sorte de lykter og blinklys? noen som er flinke photoshop som vil hjelpe meg å tegne hvordan det vil se ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Blir bra, kjempefin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Noen bilder med 18" hjula på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleAngel Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffen Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 fy faen så nice bil:) e34 power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Er det noen som kan hjelpe meg med lakk koden? Mangler det klistermerket som skal stå oppe i motorommet, og jeg trenger lakk-koden til en ny lippe framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Gå innom et lakkverkstet, evt. ring de og hør om de har en sånn "scanner". Når jeg lakka fronten min scanna de lakken 3 plasser og fant lakkoden Men de hadde visst fått det et par dager i forveien og kosta flesk så er sikkert ikke alle har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå