Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er så sykt fint vær her på vestlandet for tiden, så har vasket bilen skikkelig og tatt litt bilder.. Har også tatt av lyktelistene av.. Fornøyd med resultatet, men spørs om ikke det kommer på noen nye, litt mindre lister..

Her er iallefall bildene..

DSC_0367.jpg

DSC_0371.jpg

DSC_0374.jpg

DSC_0375.jpg

DSC_0378.jpg

DSC_0381.jpg

DSC_0387.jpg

DSC_0391.jpg

DSC_0395.jpg

DSC_0397.jpg

DSC_0400.jpg

DSC_0403.jpg

DSC_0406.jpg

DSC_0409.jpg

DSC_0411.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble knallfin uten øyelokk!! Satt lenge å så på lyktene og tenkte at de var veldig fine. Lurte på hvilken type det var, så kom jeg på at det er jo samme lyktene som jeg har :lol: Demon Eyes ser altså bra ut ;) Kommer det sideskjørt etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! For en respons! Takker for hyggelige kommentarer :)

Sideskjørt er neste på lista, samtidig som ny prefacelift grillramme kommer. Lakker det samtidig.

M50 innsug kommer i løpet av året, håper på før sommeren :) Men tenker å chippe samtidig da, så må spare opp litt penger..

Lurer på å herme etter ///Mysild og sote reflektorer og grøftelys. Og da må jeg nesten sote baklykter også, men om det blir hele eller bare blinklyset er litt uvisst..

Det bildet med kaien ble litt mislykka synes jeg, visste ikke at båten låg der og samme med langgangen, så får prøve å ta litt flere når det ikke er noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på den hekken der, aka - spoileren...

Tips, hvis det er noen båter der du trenger plassen til en foto-shot, løsne fortøyningene og spark fra, langgangen tåler sikkert litt vann. så spark denne uti også, vips så har du fri bane!

:roll:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi :D FETT ! jeg voter for ingen nye lyktelister ! det var mye mye penere uten. Nydelig farge som ga mye fine kontraster til de sorte listene osv. Meget pene felger, kledde bilen veldig bra :)

DSC_0400.jpg

:clap::clap:

DET bildet var pent det !! Bilder av fete biler i en havn / på en kai har noe meget lekkert over seg. Det gir en sånn hærlig stemning. Jeg syns det ble kanonbra med båten og den landgangen i bakgrunnen. Det forsterker liksom havne-preget, og det likte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...