Frode D Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Ja det er gøy å ta bilder, så kanskje jeg burde lære meg litt Hehe, har du sett fargen i real life? Jaja, jeg liker den vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Smålav den girkula Jeg har også forresten begynt å få antydning til en rustboble der du har rust bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Er det blått skinninteriør du har der? Det er litt uvanlig, liker du det? Litt usikker på lyktelistene dine, men hadde de selv, skal se om jeg ikke har noen bilder liggende av gamlebilen, beste BMW jeg har hatt den der tror jeg -mimre- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Girkula er slik at jeg klemmer fingeren viss jeg ikke bruker 3 fingre når den skal i femte gir, så blir en fornøyelse med shortshift og original girkule Det er kjipt det der med rusten. Har fått time 7. Januar for å fjerne rusten på venstre hjulbue bak. Da flyr jo pengene ut av vinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 En liten update er vel på tide... Har fått montert spoileren, fått på nye typen skilt uten flagg og sorte stoffmatter er lagt inni. Syns det ble bra. Har også vert å fått tak i info om hva som var på bilen da den var ny: Order options 214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION 243 AIRBAG FRONT PASSENGER 255 SPORT LEATHER STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 473 ARMREST, FRONT 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADREST IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 554 ON BOARD COMPUTER 629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT 669 RADIO BMW BUSINESS RDS 704 M SPORT SUSPENSION 801 GERMANY VERSION 806 3RD STOP LIGHT 940 SPECIAL REQUEST EQUIPMENT 960 STEERING ANGLE LIMITATION Individual data LM Gussraeder, 10-Speichenstyling (M3 Serienrad, 22M) 7 1/2 x 17 VA/HA Beirefung 235/40 ZR 17 Et par spørsmål 214 - Vil det si at jeg har antispinn og antiskrens? 704 - Er det M-tech understell eller bare dempere + fjører? 801 - Hva ligger det i det? 960 - Hva er det? Og hva er "LM Gussraeder, 10-Speichenstyling (M3 Serienrad, 22M)"? Ellers litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Har prøvd ebay for første gang bestilt meg M3 GT splitterene. Så håper det blir bra Og så venter jeg på å få igjen bilen fra han som har fjerna rusten på hjulbuen, så ting begynner å komme seg. Skal også prøve å få montert short shift og original girkule i nærmeste fremtid. Den jeg har nå, er sinnsykt kald så er noe dritt å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Du kommer ikke til å angre de splitterne, ser utrolig bra ut på bilen din. Fulfører linjene! Veldig fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Takker! Ja det vil nok kle bilen tror jeg Har forøvrig hentet bilen fra rustbehandling idag. Såg meget bra ut så ble veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Pen bil Syntes den fargen er meget fin på e36 og særlig i kombinasjon med Motorsport felgene... Du er herved funnet verdig til sommerens photoshoots med meg og Happyhenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Nei er ikke mye å utsette på bilen din! Meget pen Blir bra med splitterne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Tusen takk! Da gleder jeg meg til Photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Nice car Meget pen og stilren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Skal åpninga mellom grill og panser vere så stor? Kan vere at det er bare jeg som ikke har lagt merke til det før Fin bil ja, særpreg Så meget velholdt ut inni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Takker Glipa ser ut til at er sånn på flere biler jeg har funne bilde av. Ser det kunne vert mindre glipe der, uten at det gjør noe Interiøret er godt holdt, utenom at girstanga er kappa. Men den blir bytta snarest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Blir nok bra med de splitterne ja...hvor fikk du den ideen fra mon tro? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå