Astri Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Ja, det e så eg skreiv te dei så syns at kvinnfolk så skrur e turn of, det finnes noe fint som heter såpe.
knut_olestad Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Jenter med olje under neglene er da så mye mer sexy enn wannabeblondiner med trutmunn og pushup! Bare guttunger mener noe annet! Dama er veldig flink til å lære når jeg mekker på bilen hennes, jeg gjør det en gang, neste gang gjør hun det selv, slik liker vi Forresten hun som legger om dekk vår og høst både på sin og min bil
Astri Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Jenter med olje under neglene er da så mye mer sexy enn wannabeblondiner med trutmunn og pushup!Bare guttunger mener noe annet! Dama er veldig flink til å lære når jeg mekker på bilen hennes, jeg gjør det en gang, neste gang gjør hun det selv, slik liker vi Forresten hun som legger om dekk vår og høst både på sin og min bil Gøy å høre! iallefall at andre jenter tørr! Dete jo ikkje noe farlig? Og om ei negl skulle knekke så vokser den jo alltid ut igjen? + i boka te dåkke begge fra meg iallefall.
DieselVegard Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 aah, fins det noe bedre enn damer som skrur? ;D Ja, hvor lang liste vil du ha?
Astri Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Hehe, ta den lista i en annen tråd iallefall. eg skrur sjøl, og de som ikkje liker det kan finne seg en tråd der gubben skrur for dama.
raynik Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 damer som skrur er helt topp, men ikke lett å finne..hehe skulle hatt ei slik!
Netlandet Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Åssen er det med godkjenning av M50 motoren? Er vel en regel om at effektøkning på inntil 15% er lovlig, eller er jeg helt på jordet?
Fliid Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Har nå ikke lest så grundig. Men hvorfor brukte du ikke en M50 girkasse isteden? ..
Astri Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Ok, trur me kan legge den diskusjonen om jenter som skrur død nå. Grunnen til at eg skrur sjøl e *for at eg lærer av det, *vet ka min egen bil e satt sammen av og kordan den fungerer, *Har ikkje noe gubbe som gjør det for meg eller med meg (sjøl om det hadde vært fint innimellom) * Har ikkje råd te verksted *skaffer meg billige deler sjøl. Så til dere som sutrer over at eg skrur sjøl; Kom å skru for meg då om det e så grusomt, eller la meg få fortsette å leke i skiten... Når det kommer til godkjenning av motoren så trur eg ikkje det skal være noe problem, da mine undersøkelser viser at bilene har det samme understeller helt opp til m50b25. (correct me if I'm wrong) Da kan eg ikkje sjå at de skal slå seg vrange på det? E jo fortsatt en 2 liter, og om det hadde vært ein m20b25 så hadde eg fortsatt ikkje oversteget de 150 HK som er nå? Fliiid: Skulle gjerne hatt ein m50 girkasse, men den som sto i delebilen var automat, og den på m20 motoren var manuell. Og jenta foretrekker manuell gir, så da ble det litt sopihop fra begge motorene. Men det funker like bra.
Fliid Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 M20B25 har 172hk. Ok. Da skjønner jeg hvorfor du på død å liv skulle sette på M20 svinghjul og kasse.. Tomat er veldig trist kjøreglede.
///FredriK.S Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Så det betyr, hvis du har m20b25, så kan man sette i en m50b25 motor med 192hk uten å måtte vise det til biltilsynet, siden effektøkningen er under 15% ?
S.Arnesen Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 For å blande meg inn i denne jenter som skrur diskusjonen. jeg syns det bildet her var litt morsomt: Skru bil med så blank og fin ring på fingeren æ gett
sector59 Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 15% er normen til for å sleppe avgift-tilleg, hos biltilsynet kan du KUN ha 7% på ellers orginal bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå