Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

mulig denne står her fra før.

På e34 har man intervall på viskere (første trinnet). Dette er dog irriterende sakte, og neste trinn (kontinuerlig) er litt for raskt.

Dersom du vipper hendelen hurtid opp og ned to ganger fra null til intervall, er intervallets tid halvert. hehe..

Broren min som viste meg dette. Vi hadde da begge hatt e34 i over 2 år. og i familien i sikkert 10...lol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den der med viskerintervall visste jeg ikke om. Kjempebra!

Rotet rundt og skrudde fra hverandre litt interiør i dag. (Fikk det nesten helt sammen igjen og). Har nå funnet ut at E34 har justerbart ratt, lys bak i lasterommet (touring) med bryter av samme type som foran.

Det visste ikke jeg før nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som E34 har en "skjult" funksjon for å stille intervallet på viskerene...

Fungerer slik:

Vanlig intervall på viskere er ca 5-6 sek, av og til passer ikke det.

Sett viskere på intervall, når de har kommet ca rett opp slår du av intervallet, når du har holdt intervallet avslått så lenge at du er fornøyd slår du på intervallet igjen.

Får til å justere mellom ca 1,5-15 sek.

Returnerer tilbake til vanlig funksjon etter å ha vært avslått mer enn ca 5 sek.

Må time dette, men utrolig realt etter at man har blitt vant det (tar bare ett par forsøk)

Fingerer i praksis slik at jeg ved behov slår på intervall, slår av og når jeg synes intervallet er passe slår på igjen Very Happy

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... ht=minidiy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang viskerintervaller til E36, så er det ikke noe manuell justering av intervallen på de modellene uten lyktespylere. Men intervallen justeres selv etter hvor fort du kjører.

På modellene med lyktespylere kan man justere intervallen slik som på e34. (eller min '87 golf) som nevnt ovenfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...