Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

Sendte mail til Strandveien auto i Trondheim og fikk svar etter 5 min, men ellers takk!

Fant ut noe av det jeg ville vite (prod. dato + lakkode), men bak sladrespeilet mitt er det en svart plastboks som jeg antok var regnsensor, men det står ingenting om det på utstyrslista, finner heller ingenting på spaken for å aktivere. Hva kan det egentlig ellers være mon tro?...

Om bilen din er Tyskimportert er denne dioden enn lyssensor som skrur på automatiske kjørelys. Dette fordi det ikke er krav om kjørelys på dagtid i tyskland, men kun når det begynner å bli mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant ut i går at jeg hadde elektrisk hengerfeste. Var baki E61'en å leta etter det avtagbare hengerfestet, hvor jeg etter mye leting og litt banning over at forretningen har unnlat å legge med hengerfestet, så ser jeg en knapp med et lite grønt lys baki der. Trykker på, automagi skjer etter litt knirking og surring, der var hengerfestet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg har og tåkelysspylere. eller, dvs. jeg hadde, helt til jeg dro av støtfanger og i samme slengen stussene på pumpa til dysene..

De aktiveres samtidig som lyktespylerene, ved hver 5 spyling (med over 3min mellomrom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fant ut her om dagen at det er spyler dyse og oppvarming for night vision kameraet på min F10 fant også et 12 volts uttak i bagasjerommet, det jeg trodde var cd spiller foran viste seg å være en dvd spiller(trodde den foran var cd og den bak var dvd) så nå går det på musikk dvd'er når jeg kjører bil :-) fantastisk bra lyd, men bilde forsvinner når jeg begynner å kjøre, det er vel like greit det :-) fant også plutselig ut at jeg får opp spillelister og melodier i lcd skjermen på speedometer når jeg bruker en rulle knapp på rattet til å velge melodier med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ved en tilfeldighet ut at alle rutene og takluka åpner og lukker seg ved å holde åpne/låse knappen inne.

Dette er noe jeg visste om, men aldri prøvd. Så fant jeg plutselig ut at jeg måtte prøve. Funket forsåvidt på alle de andre bilene i gården her også (2x Audi)

Men bakrutene ville ikke gå inn igjen ved hjelp av nøkkelen (E46 coupe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere med e34!

1. tenningen må være av

2. hold inne kanppen som man nullstiller triptelleren til kilometerstanden lyser

3. hold sknappen inne og skru tenning en på første hakke og slipp knappen.

4. vent 10-15 sek:P

(slå på parklys om det er mørkt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere med e34!

1. tenningen må være av

2. hold inne kanppen som man nullstiller triptelleren til kilometerstanden lyser

3. hold sknappen inne og skru tenning en på første hakke og slipp knappen.

4. vent 10-15 sek:P

(slå på parklys om det er mørkt)

Vil gjerne vite hva som skjer først din luring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere med e34!

1. tenningen må være av

2. hold inne kanppen som man nullstiller triptelleren til kilometerstanden lyser

3. hold sknappen inne og skru tenning en på første hakke og slipp knappen.

4. vent 10-15 sek:P

(slå på parklys om det er mørkt)

Vil gjerne vite hva som skjer først din luring :D

Instrumenttest. Alle varsellys tennes og nålene går til maks og ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...