BMW 2002 Fredrik Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Sendte mail til Strandveien auto i Trondheim og fikk svar etter 5 min, men ellers takk! Fant ut noe av det jeg ville vite (prod. dato + lakkode), men bak sladrespeilet mitt er det en svart plastboks som jeg antok var regnsensor, men det står ingenting om det på utstyrslista, finner heller ingenting på spaken for å aktivere. Hva kan det egentlig ellers være mon tro?... Om bilen din er Tyskimportert er denne dioden enn lyssensor som skrur på automatiske kjørelys. Dette fordi det ikke er krav om kjørelys på dagtid i tyskland, men kun når det begynner å bli mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folden Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Fant ut i går at jeg hadde elektrisk hengerfeste. Var baki E61'en å leta etter det avtagbare hengerfestet, hvor jeg etter mye leting og litt banning over at forretningen har unnlat å legge med hengerfestet, så ser jeg en knapp med et lite grønt lys baki der. Trykker på, automagi skjer etter litt knirking og surring, der var hengerfestet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Koppholder på baksiden av midtre nakkestøtte på baksetet av E46 touring, som kan brukes når setet er nedslått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Fant ut at jeg hadde tåkelys spylere på min e34. Vet ikke åssen de fungerer, så hvis noen vet det er det bare å skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Fant ut at jeg hadde tåkelys spylere på min e34. Vet ikke åssen de fungerer, så hvis noen vet det er det bare å skrike ut Bilder? har ikke sett det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Tåkelys spylere? hææ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 e34 er levert med tåkelysspylere ja.. er vel bare å spyle det? evt mens tåkelysa er på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Har det på min og men har ikke tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jeg har og tåkelysspylere. eller, dvs. jeg hadde, helt til jeg dro av støtfanger og i samme slengen stussene på pumpa til dysene.. De aktiveres samtidig som lyktespylerene, ved hver 5 spyling (med over 3min mellomrom). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Fett Da må jeg kjøpe meg tåkelys å prøve Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Fant ut her om dagen at det er spyler dyse og oppvarming for night vision kameraet på min F10 fant også et 12 volts uttak i bagasjerommet, det jeg trodde var cd spiller foran viste seg å være en dvd spiller(trodde den foran var cd og den bak var dvd) så nå går det på musikk dvd'er når jeg kjører bil fantastisk bra lyd, men bilde forsvinner når jeg begynner å kjøre, det er vel like greit det fant også plutselig ut at jeg får opp spillelister og melodier i lcd skjermen på speedometer når jeg bruker en rulle knapp på rattet til å velge melodier med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Fant ved en tilfeldighet ut at alle rutene og takluka åpner og lukker seg ved å holde åpne/låse knappen inne. Dette er noe jeg visste om, men aldri prøvd. Så fant jeg plutselig ut at jeg måtte prøve. Funket forsåvidt på alle de andre bilene i gården her også (2x Audi) Men bakrutene ville ikke gå inn igjen ved hjelp av nøkkelen (E46 coupe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 til dere med e34! 1. tenningen må være av 2. hold inne kanppen som man nullstiller triptelleren til kilometerstanden lyser 3. hold sknappen inne og skru tenning en på første hakke og slipp knappen. 4. vent 10-15 sek:P (slå på parklys om det er mørkt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 til dere med e34!1. tenningen må være av 2. hold inne kanppen som man nullstiller triptelleren til kilometerstanden lyser 3. hold sknappen inne og skru tenning en på første hakke og slipp knappen. 4. vent 10-15 sek:P (slå på parklys om det er mørkt) Vil gjerne vite hva som skjer først din luring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 til dere med e34!1. tenningen må være av 2. hold inne kanppen som man nullstiller triptelleren til kilometerstanden lyser 3. hold sknappen inne og skru tenning en på første hakke og slipp knappen. 4. vent 10-15 sek:P (slå på parklys om det er mørkt) Vil gjerne vite hva som skjer først din luring Instrumenttest. Alle varsellys tennes og nålene går til maks og ned igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå