prohognes Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Fant ut at jeg hadde lyspakke og diff. brems etter jeg hadde hatt bilen i ca en uke Og en hel del andre ting da jeg fikk printa ut utstyrslista fra Bavaria Hei! Når jeg er inne på gs bildeler.no så får jeg opp utstyrslista på alle bmw'er. Skriver bare inn reg.nr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hvordan får du til det da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Fant ut at jeg hadde lyspakke og diff. brems etter jeg hadde hatt bilen i ca en uke Og en hel del andre ting da jeg fikk printa ut utstyrslista fra Bavaria Hei! Når jeg er inne på gs bildeler.no så får jeg opp utstyrslista på alle bmw'er. Skriver bare inn reg.nr! Hehe,jeg tviler. Sikker på at du ikke mener utstyrskatalogen på tilhørende modell? Uansett, hvis det virker er det jo gull! Hvordan får du til det da?? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Fant ut på min nye 740 at den "starter selv." Bare vrir om nøkkel som vanlig. Men trenger ikke og holde nøkkel i posison 3 til bilen starter også slippe. Holder med og vri nøkkel til 3 og slippe med en gang. Så starter bilen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Litt gammel tråd. Men har funnet utstyr i bilen min jeg ikke viste om da jeg kjøpte den. Lys i håndtak ute viste jeg om. Men i håndtaka inne viste jeg ikke om. Fant det ut da jeg kjørte i mørket en stund etter kjøp av bil. Fant også automatisk starting av motor. Istede for og holde nøkkel i posisjon 3 til bilen starte også slippe, så kan jeg vri nøkkel til posisjon 3 og slippe med en gang. Så starter bilen selv. starter drar rundt uten at heg holder nøkkelen i posison 3 helt til motoren går. Fant også en lommelykt som stod i en docking stasjon inne i hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Den lommelyktdocken fant jeg også i både touringen og m5'n, men dårlig med lykt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rønning Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Kjørte min første e30 i noen måneder før jeg oppdaget att: jøss lyset i instrumentet kan jo dimmes fra lysbrytern...! Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Jeg fant ut at lyktene mine har auto høydejustering, trodde det kun var når man starta bilen at lyset gikk opp og ned i type auto leveling, men de beveger seg flittig når jeg kjører nedover til Sarpsborg fra her jeg bor, skulle bare hatt Adaptiv så de går til siden også, dette ser jo utrolig kult ut! Bilen min har visst også sånn auto dip på speilene når man setter bilen i revers, men den funskjonen funker tydeligvis ikke helt på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Jeg fant ut at lyktene mine har auto høydejustering, trodde det kun var når man starta bilen at lyset gikk opp og ned i type auto leveling, men de beveger seg flittig når jeg kjører nedover til Sarpsborg fra her jeg bor, skulle bare hatt Adaptiv så de går til siden også, dette ser jo utrolig kult ut!Bilen min har visst også sånn auto dip på speilene når man setter bilen i revers, men den funskjonen funker tydeligvis ikke helt på bilen min Du må ha høyre/venstre bryteren i rett stilling om det skal fungere. Husker ikke hvilken vei den skal stå men om det ikke fungerer nå så prøv motsatt stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå