Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg hadde lyspakke og diff. brems etter jeg hadde hatt bilen i ca en uke :)

Og en hel del andre ting da jeg fikk printa ut utstyrslista fra Bavaria :lol:

Hei! :)

Når jeg er inne på gs bildeler.no så får jeg opp utstyrslista på alle bmw'er.

Skriver bare inn reg.nr! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant ut at jeg hadde lyspakke og diff. brems etter jeg hadde hatt bilen i ca en uke :)

Og en hel del andre ting da jeg fikk printa ut utstyrslista fra Bavaria :lol:

Hei! :)

Når jeg er inne på gs bildeler.no så får jeg opp utstyrslista på alle bmw'er.

Skriver bare inn reg.nr! :)

Hehe,jeg tviler. Sikker på at du ikke mener utstyrskatalogen på tilhørende modell? Uansett, hvis det virker er det jo gull!

Hvordan får du til det da?? :)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Fant ut på min nye 740 at den "starter selv." Bare vrir om nøkkel som vanlig. Men trenger ikke og holde nøkkel i posison 3 til bilen starter også slippe. Holder med og vri nøkkel til 3 og slippe med en gang. Så starter bilen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Litt gammel tråd. Men har funnet utstyr i bilen min jeg ikke viste om da jeg kjøpte den.

Lys i håndtak ute viste jeg om. Men i håndtaka inne viste jeg ikke om. Fant det ut da jeg kjørte i mørket en stund etter kjøp av bil.

Fant også automatisk starting av motor.

Istede for og holde nøkkel i posisjon 3 til bilen starte også slippe, så kan jeg vri nøkkel til posisjon 3 og slippe med en gang. Så starter bilen selv. starter drar rundt uten at heg holder nøkkelen i posison 3 helt til motoren går.

Fant også en lommelykt som stod i en docking stasjon inne i hanskerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at lyktene mine har auto høydejustering, trodde det kun var når man starta bilen at lyset gikk opp og ned i type auto leveling, men de beveger seg flittig når jeg kjører nedover til Sarpsborg fra her jeg bor, skulle bare hatt Adaptiv så de går til siden også, dette ser jo utrolig kult ut!

Bilen min har visst også sånn auto dip på speilene når man setter bilen i revers, men den funskjonen funker tydeligvis ikke helt på bilen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at lyktene mine har auto høydejustering, trodde det kun var når man starta bilen at lyset gikk opp og ned i type auto leveling, men de beveger seg flittig når jeg kjører nedover til Sarpsborg fra her jeg bor, skulle bare hatt Adaptiv så de går til siden også, dette ser jo utrolig kult ut!

Bilen min har visst også sånn auto dip på speilene når man setter bilen i revers, men den funskjonen funker tydeligvis ikke helt på bilen min :(

Du må ha høyre/venstre bryteren i rett stilling om det skal fungere. Husker ikke hvilken vei den skal stå men om det ikke fungerer nå så prøv motsatt stille :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...