Gå til innhold

Hva fikk folket til jul?

///MoePower
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg også fikk snowboardhjelm! :) og backbone. Grei å ha når man skal ut på bigjumpen ;)

Så fikk jeg noe klær og penger. Fikk foresten samme hanskene som Lars Monsen bruker! 8) han er barsk.

Ellers så fikk jeg meg en solid matforgiftning på lillejulaften... Den var ganske vedvarende og ødela det meste av julemiddag og generell komfort. Er fortsatt dårlig, det kjennes ut som at en semitrailer tar baklengs salto neddi der. Vet iallfall at jeg ALDRI skal spise noe laget av en som ikke ser norsk ut. Fra nå av må jeg bare ta alle under en kam for hvordan skal man greie å skille dem når det er så mange som absolutt må ronke ned i maten de lager?

Og er det ikke det så tar kjøttet deg garantert, gått ut på dato for 4 uker siden og egnes ikke til grisefor engang. FYSJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk multimeter! :D nå skal BMW demonters!

ellers blei det sauskank (fenalår) som er et must i disse juletider, en brødbakemaskin, og Halo 3 (fra kjærring faktisk!).

finfin jul med litt for mye mat, samt at det var litt hyggelig å våkne til en liten cm snø idag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de fleste andre her så setter jeg å være sammen med dama mi og familien høyest av alt, men jeg har vært snill gutt og fikk litt forskjellig:

Frityrgryte (Farlig for pondusen), klær, ting og tang til leiligheten, felgstativ, tykk dyne og så klart godterier (selv om jeg er 25) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk endel penger, GPS, endel verktøy :) Så fikk jeg filmer, parfyme, klær, vin, vinglass, Teleskop- snøskuffe til bilen, trekk til frontruta, og et par gavekort på Kjøpesenter :)

Godt fornøyd , og en koselig Jul ble det til slutt, selv om jeg jobbet til 10 på kvelden. Men det blir jo penger inn på kontoen av det. Trenger virkelig det nå etter jul. Har gått mye ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja..

bilen min fikk nye vinterdekk av pappa.. noe jeg er overasket over siden vi aldri snakker sammen ellers..

og så fikk jeg et brev av dama,og noen bilder og noe klær..

ellers fikk jeg J#¤lig mye sokker..

og en genser...

men bilen har nye dekk så kan vel ikke klage.. den største gaven il bilen min som forøvrig blir 10 år den 30.12 kom fra meg :D

double din spiller med touchscreen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...