antiloop Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Nei. (fler som har kommet igjennom) Men i utgangspunktet, nei Min ble godkjent med ettermontert Xenon på nær og fjærnlys på siste EU (31okt-2007)
Gunnar Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 jeg som har h1 55w på nærlysene mine. bør jeg velge 35w xenon pærer da?? Ja, og evt. 55W på fjernlys, hvis du skal ha der og.
Brættis Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Når jeg har nivåreulering på bilen (97 mod 528 Touring)((ser at lyktene justerer seg når jeg starter bilen)), ettermontert org. BMW (Hella) facelift lykter og lyktespyling, er det da mulig å få desse xenon pærene godkjent på min bil?
Johnny Bravo Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 er lyktene dine godkjent for xenon så er det vel bare å montere. Skal vel ikke være noe problem da vil jeg tro..
Bjørn 320 Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Når jeg har nivåreulering på bilen (97 mod 528 Touring)((ser at lyktene justerer seg når jeg starter bilen)), ettermontert org. BMW (Hella) facelift lykter og lyktespyling, er det da mulig å få desse xenon pærene godkjent på min bil? Skal ikkje sei dette heilt sikkert, men har høyrt at bilen skrur lyktene opp og ned ved oppstart for at lyktene ikkje skal "sette seg", dette betyr ikkje nødvendigvis at det er aut. høgdejustering. Men har du knapp inni bilen til justering? Viss ikkje, har du nok automatisk
Haug530D Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Når jeg har nivåreulering på bilen (97 mod 528 Touring)((ser at lyktene justerer seg når jeg starter bilen)), ettermontert org. BMW (Hella) facelift lykter og lyktespyling, er det da mulig å få desse xenon pærene godkjent på min bil? Skal ikkje sei dette heilt sikkert, men har høyrt at bilen skrur lyktene opp og ned ved oppstart for at lyktene ikkje skal "sette seg", dette betyr ikkje nødvendigvis at det er aut. høgdejustering. Men har du knapp inni bilen til justering? Viss ikkje, har du nok automatisk stemmer dette, var sånn på min og før jeg skiftet, nå er knappen inni borte og det er kun ett deksel der.
Kjennern Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Til Bjørn 320 og Gunnar samt trådstarter: På e39 facelift må man klippe ledningene til det originale ledningsnettet. E39 har noen "fine" pæreholdere som gjør monteringen noe mer trøbblete! Da har du kjøpt feil sett til bilen din. Har ettermontert xenon på fjernlysa og har ikke klippet i noen ledninger i det hele tatt. Kjøpte pære som passer rett inn i lykta. På Facelift E39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå