///MoePower Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Minnet jo nesten om en Viper bakfra. Det samme tenkte jeg også med det samme jeg så bildet bakfra! Syns forøvrig bilen ville sett meget stilig ut rett bakfra hadde den fått på breeede dekk, men fra de andre vinklene... ligner ikke grisen engang!
Towwy Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 rått... synd den har en 4`er da... er utrolig flink han duden da.... Det er faktisk 6'er i denne bilen da, det måtte to e36'r til for å få til denne. Den første brant jo opp, og den hadde 4'er...
Ivanrogov Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Skikkelig rå bredding med utrolig fete felger!! Baklyktene kostet nok en formue. Grombil som de nok får solgt for 4-500.000kr.
iNthe Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 gøy at folk prøver nye retninger.. ikke helt min stil, men bra folk er forskjellige
Stephan.s Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Det var jo penere enn hva enkelte her hjemme i nord gjør: "hvorfor ikke bruke 2-delt lakk? med litt div monsterstyling og orginale felger? kanskje litt lexus lykter på toppen av det hele igjen, og wunderbaum?"
D.Toft Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 rått... synd den har en 4`er da... er utrolig flink han duden da.... Det er faktisk 6'er i denne bilen da, det måtte to e36'r til for å få til denne. Den første brant jo opp, og den hadde 4'er... ok, det visste eg ikke, får se på discovery på fredag da
Astri Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Eg synes ikkje bilen var noe fin, men me tanke på at han gjør hele jobben for hand så e det jo sinnsykt bra.
Fredrik Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Eg synes ikkje bilen var noe fin, men me tanke på at han gjør hele jobben for hand så e det jo sinnsykt bra. Jeg likte heller ikke denne bilen, men jeg er enig i at arbeidet isolert sett er imponerende. Skal man bredde en E36 skal det gjøres som svenske Bumper´s E36 AC Schnitzer S3 CS TIC -94. http://www.autopower.se/?oppna=/galleri ... ?bil=40993
just_me Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Skikkelig rå bredding med utrolig fete felger!! Baklyktene kostet nok en formue. Grombil som de nok får solgt for 4-500.000kr. De baklyktene er på lager salg på gsbildeler, 1700kr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå