Yngvejos Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 E30en har fått gjennomgå litt i vinter. Den har blitt utstyrt med m-tech2 front, skinninteriør, lykter etc. Nå om dagen fikk jeg bakfangeren tilbake fra lakk. Så nå er bilen klar for våren. I den anledning knipset jeg noen bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Så pen ut den ja, kule lykter også. M-tech 2 er uten tvil det peneste på e30. Bare å glede seg til varmere tider. Personlig ville jeg satt på svart grill og shadowlinelister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Den var fin. Elsker pene e30. Det finnes så få igjen. Ja, shadowline hadde gjort den skamfet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Kanskje en liten vask invendig Ellers pen bil. Sorte hella-lykter og shadowline + sideskjørt så er den HELT klar for sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Kanskje en liten vask invendig Ellers pen bil. Sorte hella-lykter og shadowline + sideskjørt så er den HELT klar for sommern! Det er sorte hellalykter på bildene. Det er gullende rent inni bilen bortsett fra midtkonsollen. Og den skal snart ut en tur når jeg skal montere kjørecomputer, så da blir det en grundig vask i kriker og kroker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Rett å slett nydelig . Å ikke begynn med noe slikt shadowline og sortnyre tull . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Rett å slett nydelig . Å ikke begynn med noe slikt shadowline og sortnyre tull . Jeg har allerede vært innom sort nyre tullet. Men jeg syntes bilen mistet ansiktet sitt av det. Shadowline er jeg ikke sikker på. Chrommen er jo fin, og så lenge det ikke er mer enn noen lister rund vinduene, syns jeg det er fint. Men jeg kunne godt tenkt meg å prøve shadowline. Noen som kan photoshoppe kanskje? Shadowline og blanke nyrer altså. Med sorte nyrer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Jeg mener ikke at Shadowline ikke passer på alle BMW'r. Men syns din E30 som er mørk, og ikke minst BLANK og fin i lakken bør ha chrom lister/nyrer . Send Arild G et bilde med høy oppløsning på PM, så tenker jeg han shopper akkurat det du måtte ønske . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Skjønner ikke hvorfor alle skal ha shadowline, så lenge den orginale chrommen er i bra forfatning, noe din ser ut til å være. Skamfeit E30 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Dritpen E30!!Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Meget fin E30! Kunne godt hatt en slik i garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 fin bil! hvor kjøpte du skinntrekket ved girspaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Takker for fine tilbakemeldinger. Bmwhans: Jeg kjøpte skinntrekk til girspake og håndbrekk her. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E30- ... enameZWDVW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Flott bil! De "originale" M-tech II har shadowline..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 takker. bestilte selv også! ålreit at dollaren er så lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå