caaatooo Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 1000takk skal prøve å få til sendt speila fra tyskland, har en onkel der, så blir ikke så dyrt.... Du sparer nok noen kroner der, ja Jeg kjøpte mine via KOED. Bare pass på at speilene du kjøper har kontakter som passer med de som er lagt opp i bilen..! Står mer om dette lenger fram i tråden min
caaatooo Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Fri for bimmer! Først og fremst; gratulerer med salg! Likevel skjønner jeg godt at du er litt trist, for E60'en din var dønn strøken Jeg skjønner jo likevel valget ditt godt, siden du nesten må ha en firmabil. Dessuten vet du jo at dersom fristelsen etter å kjøre ORDENTLIG bil skulle bli for stor, så kan du bare ta deg en Tromsøtur og låne min
caaatooo Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 MMMMMMMMM Ja Richard, det hadde vært artig med en M... Men da gjerne med et 3-tall bak M'en!
Richie85 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 MMMMMMMMM Ja Richard, det hadde vært artig med en M... Men da gjerne med et 3-tall bak M'en! Hehe.. ja, hadde vært deilig med en M bil, men i utgangspunktet tenkte jeg M, som i at bilen din er utrolig riktig! Men kjøp deg gjerne en M;) hehe.. dagdrømmer innimellom om E92 med bensinsekser..
caaatooo Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 MMMMMMMMM Ja Richard, det hadde vært artig med en M... Men da gjerne med et 3-tall bak M'en! Hehe.. ja, hadde vært deilig med en M bil, men i utgangspunktet tenkte jeg M, som i at bilen din er utrolig riktig! Men kjøp deg gjerne en M;) hehe.. dagdrømmer innimellom om E92 med bensinsekser.. Tro meg, det gjør jeg også Men E60'en er en utrolig deilig bil å ratte rundt i, så jeg klager ikke akkurat..
tmice Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Har du vinterdekk til "vogna"? tenkte du måtte dra med denne hvis det blir offisiell åpning på Trondsen.....
caaatooo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Har du vinterdekk til "vogna"? tenkte du måtte dra med denne hvis det blir offisiell åpning på Trondsen..... Har de originale 18" til den, så det funker greit.. Nårtid er åpningen? Blir nok garantert å stille der, men om det blir med BMW'n vet jeg ikke. Blir litt for råflott å kjøre nesten 40 mil (t/r) for å hente den til Tromsø, for så å kjøre samme distansen for å hente bruksbilen tilbake til byen
caaatooo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Da vurderes go'bilen kanskje solgt http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=953707#953707 Direktelink til annonse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15448090
k3n Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Synes denne bilen så bedre ut i virkeligheten Cato da jeg hengte meg på ræva di i sommer Lykke til med salget!
Saltkjelen Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Nei, nei, nei caaatooo.. Hva er det du gjør? Du kan da ikke finne på å selge dette smykket. Du skal hvertfall vite at dersom jeg hadde hatt råd til å kjøpe meg en så dyr ekstrabil hadde jeg satt meg på første fly opp til tvillingen.. Hva er det du eventuelt vurderer nå da..?
Hefner Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Nå skal han sikkert ha noe med alvorlig mye motor ?
skillbill Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Var det ikke snakk om en 335 tidligere i tråden da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå