Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1000takk :) skal prøve å få til sendt speila fra tyskland, har en onkel der, så blir ikke så dyrt....

Du sparer nok noen kroner der, ja ;)

Jeg kjøpte mine via KOED. Bare pass på at speilene du kjøper har kontakter som passer med de som er lagt opp i bilen..! Står mer om dette lenger fram i tråden min :)

• Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fri for bimmer! :?

Først og fremst; gratulerer med salg! :D

Likevel skjønner jeg godt at du er litt trist, for E60'en din var dønn strøken :) Jeg skjønner jo likevel valget ditt godt, siden du nesten må ha en firmabil. Dessuten vet du jo at dersom fristelsen etter å kjøre ORDENTLIG bil skulle bli for stor, så kan du bare ta deg en Tromsøtur og låne min ;)

Skrevet
MMMMMMMMM :D

Ja Richard, det hadde vært artig med en M... ;) Men da gjerne med et 3-tall bak M'en! ;)

Hehe.. ja, hadde vært deilig med en M bil, men i utgangspunktet tenkte jeg M, som i at bilen din er utrolig riktig!

Men kjøp deg gjerne en M;) hehe.. dagdrømmer innimellom om E92 med bensinsekser..

Skrevet
MMMMMMMMM :D

Ja Richard, det hadde vært artig med en M... ;) Men da gjerne med et 3-tall bak M'en! ;)

Hehe.. ja, hadde vært deilig med en M bil, men i utgangspunktet tenkte jeg M, som i at bilen din er utrolig riktig!

Men kjøp deg gjerne en M;) hehe.. dagdrømmer innimellom om E92 med bensinsekser..

Tro meg, det gjør jeg også :oops: Men E60'en er en utrolig deilig bil å ratte rundt i, så jeg klager ikke akkurat.. :)

Skrevet
Har du vinterdekk til "vogna"? tenkte du måtte dra med denne hvis det blir offisiell åpning på Trondsen..... :)

Har de originale 18" til den, så det funker greit.. :) Nårtid er åpningen? Blir nok garantert å stille der, men om det blir med BMW'n vet jeg ikke. Blir litt for råflott å kjøre nesten 40 mil (t/r) for å hente den til Tromsø, for så å kjøre samme distansen for å hente bruksbilen tilbake til byen ;)

Skrevet

Nei, nei, nei caaatooo.. Hva er det du gjør? Du kan da ikke finne på å selge dette smykket. Du skal hvertfall vite at dersom jeg hadde hatt råd til å kjøpe meg en så dyr ekstrabil hadde jeg satt meg på første fly opp til tvillingen.. Hva er det du eventuelt vurderer nå da..? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...