H4kon Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Jasså er Nero dekkene så dårlige, de nye sommerfelgene mine har Nero dekk på, håper det er greie å kjøre på. Kan ikke akkurat sammenligne E134 med Autobahn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Simply a Beutiful car!Kjørte Pirelli P zero ROSSO,på en unnskyld bilen men en. 04 Audi A4 Quattro avant med 225/40 18" Dem hadde jeg gode erfaringer med, mulig det er et litt annet dekk. Vi har ikke direkte autobahn forhold på våre kanter. Plages med litt sporing på min, men det skylder jeg på veiene. JEg kjøper i hvertfall ikke mer av billige dekk. Igjen nydelig bil, Cato! Tusen takk! Selv om M pakken er nokså vanlig, så er den veldig pen Billige dekk lønner seg ikke i lengden. Og har man "råd" til å ha en såpass dyr og fin bil som E60, så burde man også ta seg råd til å kjøpe ordentlige dekk, synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Hmm.. Syns ikke Pirelli-dekkene er så grusomme jeg da caaatooo.. Nå har jeg riktignok fått kjørt på disse litt mer enn det du har fått gjort og jeg syns de har blitt bedre. Fikk juster lufttrykket i hjulene her om dagen og da kjente jeg stor forbedring i komforten. Sporer gjør det riktignok, men det må man vel forvente når man kjører slike dimmensjoner.. Trenger høyre eksos en liten justering? Syns den henger litt lenger ned enn den på venstre siden, men mulig høynene mine henger litt skjevt. Og klistremerket på siden av bilen ville jeg fjernet umiddelbart. Selv BMWCCN merket får ikke være på min bil.. Og nei, du trenger virkelig ikke noen senk Caaatooo.. Den er nydelig og helt perfekt slik den er. Gleder meg virkelig til å beskue bilen i sommer! Så får vi satse på at jeg også har fått montert M-pakke så bilene våres blir enda mer tvillinger.. Det kan godt hende at dekkene blir bedre etterhvert. Har bare fått kjørt 20 mil på dem, og det er jo ikke all verden. Sporingen er for det meste bare til stede mens dekkene er kalde. Satser på at jeg blir 110% fornøyd med disse dekkene også. Og for all del; det er ikke dårlige dekk! Høyre eksos skal henge ganske bra, men det må jeg nesten se på IRL. Det var ganske vanskelig å få den justert perfekt ifølge de på verkstedet. Men henger den ikke som den skal, så skal de bli nødt til å se nærmere på det "Snikreklamen" på siden av bilen skal såklart bort! Skal se til helga om jeg kan unne meg noen timer til bilpleie, har det dessverre nokså hektisk for tiden Noen som har gode tips og triks til hvordan man fjerner slike klistremerker? Jeg gleder meg til en fotoshoot, det må vi bare få til! Men, ser jeg antydning til at du angrer litt på at du ikke bestilte M pakken fra fabrikk..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Du må ikke finne på å senke den mer foran. Flott som den er - men skulle du gjøre noe, så burde den heller heises 10mm foran. Å heve den foran er ikke aktuelt før den eventuelt skal brukes på vintertid Jeg synes den bør være såpass lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Jasså er Nero dekkene så dårlige, de nye sommerfelgene mine har Nero dekk på, håper det er greie å kjøre på.Kan ikke akkurat sammenligne E134 med Autobahn For all del, det er ikke dårlige dekk! Men til å skulle være mye bedre og dyrere enn f.eks. Toyo (som jeg har erfaring med), så synes jeg ikke de gjør jobben bra nok. Det kan jo hende at de blir bedre å kjøre med når de blir litt brukt. Jeg har til nå bare kjørt 20 mil på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Det blir bra caaatooo. Gi oss en tilbakemelding om det er tilfelle et eksosen henger litt skjevt. Som jeg sa, godt mulig det var jeg som var litt skjev i øynene.. Tja.. Angrer og angrer.. Det kunne vært greit å hatt det, men på en annen side var det så kostbart at det var uaktuelt. Det som er i M-sportspakken som jeg har interesse av er støtfangerene og de koster 7000kr hos KOED.. Ergo er det ikke verdt å betale godt og vel 50-60 000kr for en M-pakke pluss ting jeg trenger og ikke vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Strøkent! Liker senken din. Og for min del kan du legge den på hjula. Blir rått uansett når bilen er så strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Det blir bra caaatooo. Gi oss en tilbakemelding om det er tilfelle et eksosen henger litt skjevt. Som jeg sa, godt mulig det var jeg som var litt skjev i øynene.. Tja.. Angrer og angrer.. Det kunne vært greit å hatt det, men på en annen side var det så kostbart at det var uaktuelt. Det som er i M-sportspakken som jeg har interesse av er støtfangerene og de koster 7000kr hos KOED.. Ergo er det ikke verdt å betale godt og vel 50-60 000kr for en M-pakke pluss ting jeg trenger og ikke vil ha.. Jeg mener som sagt at den skal henge tilnærmet likt som på venstre side, men jeg skal sjekke dette og gi tilbakemelding Jeg mener M pakka kosta "bare" 33 eller 37.000,-, og da ble jo en god del av det andre ekstrautstyret en del billigere, f.eks. komfortstolene (som er et must på E60!). Så for foreldrene mine sin del kosta ikke M pakken så mye ekstra. Det eneste som var fryktelig synd på den tiden bilen ble bestilt, var at interiørlister i sort høyglans pianolakk (slike som du har) ikke var en option som kunne kombineres med M pakken Disse er klart penest, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Strøkent! Liker senken din. Og for min del kan du legge den på hjula. Blir rått uansett når bilen er så strøken Tusen takk for det, morsomt å høre! Det er ikke antydning til subbing, så den vil nok bli sluppet en liten anelse ned på rumpa. Samtidig liker jeg litt stuk, så hvis jeg skal senke den litt mer bak så må jeg også senke den litt mer foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Bruk varmepistol på klistermerker som du skal ha av... Funker sikkert med hårføner også! Har du nytypen baklyter Cato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Bruk varmepistol på klistermerker som du skal ha av... Funker sikkert med hårføner også! Har du nytypen baklyter Cato? Har tenkt på varmepistol/hårføner, men er litt redd for å ødelegge lakken Men det burde vel gå bra hvis man er litt forsiktig å ikke holder den mot lakken for lenge om gangen..? Har gammeltypen baklykter, dessverre. Synes de nye er veldig pene, men det er langt ifra førsteprioritet på hva jeg må bruke penger på for tiden. Har ikke sjekket pris på de heller, men jeg regner med at det koster mer enn det smaker (i likhet med M5 speilene).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Noen som har gode tips og triks til hvordan man fjerner slike klistremerker? Tapetfjerner funker veldig bra! Bilpleie sjappene f.eks, bruker sånne. De får du også leid på ditt lokale byggvarehus . Bosch tapetfjerner PTL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Noen som har gode tips og triks til hvordan man fjerner slike klistremerker? Tapetfjerner funker veldig bra! Bilpleie sjappene f.eks, bruker sånne. De får du også leid på ditt lokale byggvarehus . Bosch tapetfjerner PTL 1 Det kan godt hende at den funker, men for meg hørtes det litt for drastisk ut. Tenk hvis jeg skreller vekk all lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Du skal grille noe dramatisk med en hårføner før du tar lakken! Tenk bare på hvor varm lakken blir på biler i solsteiken i litt varmere strøk en Norge. Prøv uten full varme, og/eller med litt avstand fra bilen. Varmluftpistoler blir også mye brukt på bilpleie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Det kan godt hende at den funker, men for meg hørtes det litt for drastisk ut. Tenk hvis jeg skreller vekk all lakken? Det klarer du ikke, skal litt mer heating til enn det . Kepler Bilpleie her i Tbg. bruker en slik Bosch på Taxi'er, firmabiler og alle demobiler med reklame fra mange forhandlere! (bl.a Tronrud) Og du kan jo høre med Geir Anders. Han fjernet et ACS merke fra sin sykt strøkne Z Coupè på siste vasketreff! Og han vil jeg tro er vel så prikete med sin bil som deg (uten at jeg vet, siden jeg ikke har truffet deg i RL enda) . Ihvertfall må du ikke beg. kødde med noen skraper, kniver og sterke kjemiske midler uten å ha hørt med folk som har greie på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå