caaatooo Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hvordan % var det du sa rutene dine er tonet Cato? Og hvordan farge er filmen...? Vanlig sort?Den meldingen som kan komme opp om airbag feil... Må den fjernes med engang, eller kan den bare stå en stund? Er muligens ikke i nærheten av BMW verksted en stund etter at jeg forhåpentligvis får filmen lagt. Hadde jo time og alt, også hadde han som skulle legge filmen ødelagt skuldra. Alle siderutene er 35%, mens bakruta er 20%. Trodde jeg hadde Sunguard film, men det er visst vanlig sort 3M Men jobben er bra utført og fargen passer til resten av bilen, så jeg klager ikke Feilmeldinga på airbag kan stå omså hvor lenge, selv om det nok er anbefalt å få den fjernet så raskt som mulig. Surt med filmleggeren din Har du tenkt ut noen alternativer..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 så deg i byen her om dagen bilen din er råfeit skal stoppe nestegang å ta en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 så deg i byen her om dagen bilen din er råfeit skal stoppe nestegang å ta en prat Takk for det, og takk det samme; hjulene og senkingen gjorde E46'en din sykt rå! Svært, svært kledelig Neste gang må du stoppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 så deg i byen her om dagen bilen din er råfeit skal stoppe nestegang å ta en prat Neste gang må du stoppe lover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Du Cato , hadde pirelli tidligere , byttet nettopp til Michelin , snakk om ny bil. Pirelli dekkene er utrolig mye hardere enn Michelin , sporingen var ikke så ille på Pirelli men på Michelin er det en drøm å kjøre i forhold. Så er det dette med smak og behag og kjørestil , men prøv et bytte hvis du får en anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Du Cato , hadde pirelli tidligere , byttet nettopp til Michelin , snakk om ny bil.Pirelli dekkene er utrolig mye hardere enn Michelin , sporingen var ikke så ille på Pirelli men på Michelin er det en drøm å kjøre i forhold. Så er det dette med smak og behag og kjørestil , men prøv et bytte hvis du får en anledning. Hvordan syns du overgangen til Michelin dekkene var mht. komforten? Du har vel også senket bil antar jeg.. Hva slags Michelin dekk er dette? Vurderer å bytte OM det er merkbar stor forskjell i komforten på en senket bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Skal du på sommertreffe cato? å det er sikkelig kjedelig med snøen nå altså.. håper den forsvinner til i morgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Skal du på sommertreffe cato? å det er sikkelig kjedelig med snøen nå altså.. håper den forsvinner til i morgen!!!! Snø nå?!? Puh.. Har da sittet i shorts og bar overkropp med 24 grader i skyggen (gradestokken viste ca 16 grader i vannet) og knall sol i hele helga.. *gni salt i såret*... Syns du virkelig pirelli dekkene var "greie" på vinterføre caaatooo? Den dagen det kom snø her og jeg hadde lagt om kom jeg ikke av flekken. Klarte ikke rykke meg en 1cm i den retningen jeg ville ha bilen. Ble til at jeg måtte bare parkere der den stod helt til snøen smeltet igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Du Cato , hadde pirelli tidligere , byttet nettopp til Michelin , snakk om ny bil.Pirelli dekkene er utrolig mye hardere enn Michelin , sporingen var ikke så ille på Pirelli men på Michelin er det en drøm å kjøre i forhold. Så er det dette med smak og behag og kjørestil , men prøv et bytte hvis du får en anledning. Har tenkt å prøve noe annet enn Pirelli når jeg må bytte dekk. Faktisk så skal jeg prøve noe annet, for Pirelli dekkene er ikke mer enn "helt greie". Michelin er såklart det beste, men det koster deretter. Samtidig så må man kunne ta seg råd til ordentlige dekk hvis man først skal ha en såpass dyr bil. Jeg har for øvrig bare gode erfaringer med Toyo Proxes T1-R. Dette er jo et billigdekk, men det duger godt. Men med all snøen vi har her i Tromsø så burde jeg kanskje kjøpe vinterdekk i 20" neste gang? Skal egentlig ha bilen på sin første service i morgen, men slik føret er nå så tviler jeg på at det blir noe av den. Har spølt nok rundt med BMW'n på glatta i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Ang vinterdekk fra pirelli så har jeg sett en plass at de ikke er godt egnet for nord europa , de har såpass hard gummi at de kun er egnet for vinterbruk sørover i europa. Min E60 er original senket med M-understell og dynamic drive , sjelden kombo har jeg hørt , men med 20" er det slettes ikke ille komfort , helt topp spør du meg. Kan ikke si at komforten endret seg enormt men det jeg merket mest var de sportslige fordelene med dekkene. Spinner lett ut av sving med pirelli , med michelin kan du få litt spinn i starten men så suger dekkene seg fast og skyter deg avgårde. Feltskifter er mye mykere enn med Pirelli synes jeg. Sidestabiliteten i dekkene er/føles lik men en får litt bedre fjæring i Michelin dekkene pga mykere gummi. Men Pirelli er ikke dårlige dekk , men de passer ikke optimalt til nordiske forhold har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Men med all snøen vi har her i Tromsø så burde jeg kanskje kjøpe vinterdekk i 20" neste gang? Må ikke le av det, Vredestein har vinterdekk i 245/30 og 285/25 i 20" så løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Tror ikke det er 20" i seg sjøl som er problemet , men bredden , på mye snø så får du akebrett på 2 tonn... Men hadde vært artig å prøvd hadde det ikke vært for at jeg ikke er laget av penger , hehehehe.... Her i byn spiller det ingen rolle , kunne kjørt på sommerdekk året rundt sånn som veiene er her. ( Kjører bare inni byn og på tettstedene rundt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg hadde for en gangs skyld et fornuftig dekkvalg på vinterhjulene til bimmern, og ikke for store hjul. Er den beste vinterbilen jeg har hatt! Og her oppe har vi ikke sånn "tøysevinter" som dere sør har! Riktig nok har vi veldig mye kortere perioder med snø nå, men vi kan feks være så uheldig å få vinter nå. Som faktisk er tilfellet selv om vi hadde "sommer" her i april. Rart å tenke på at jeg satt på kontoret å hold på å krepere i varme i april, og irriterte meg over at jeg hadde piggdekk på bilen. Nå har jeg fri, sommerdekk på bilen, også er den full av snø!! Men når alt kommer til alt så er det ikke så nøye når jeg har GTA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Here you go... Laget en i full fart. Er 120x66, og 3,noe kb, så den funker som avatar. Hvis det ikke blir rett når du kopierer den fra siden her, så kan jeg sende den til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Hmmm.... nå kom jo den bimmersgreia over bildet, men det funker å laste den ned fra siden. Ble faktisk litt tøft når den kom over avatarn som du ser hvis du trykker på bildet. Vil du ha uten kan du sende meg eposten din på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå