Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du er ikke ferdig før du får facelift lyktene bak! :wink: Er nesten litt glad jeg skal selge bilen så jeg slipper å bruke så mye penger på nye baklykter jeg egentlig ikke har bruk for. :D

Faen Gaute, ikke si det så høyt - jeg vet at jeg "trenger" disse ;) Problemet er bare at hvis jeg kjøper nye baklykter så blir jeg også "nødt" til å kjøpe nye frontlykter - og da er plutselig aaaltfor mye penger gått rett i dass :P Tenker også litt sånn at bilen er ikke nyere/gamlere enn den er, så lyktene er greie nok.. :)

• Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nydelig pen bil Cato:) Sett den flere ganger i Tromsø.

Tusen takk for det :) Snek i tråden din, og mener å kjenne igjen E34'a di.. men det er ikke så lenge siden den kom til byen, er det vel? Er bare å stoppe å slå av en prat når du ser meg neste gang, er bare koselig det :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Kan jo oppdatere litt om bilen, som fungerer i beste velgående. Passerer trolig 23.000 km i løpet av dagen i dag, noe som ikke er så altfor avskrekkende enda. Har ikke hatt noen feil eller problemer med den så langt, noe jeg er kjempefornøyd med. Bakdekkene ble utslitt, så jeg byttet fra Pirelli og til Michelin i dim. 285/25-20". Disse dekkene er mye breiere enn Pirelli sine så jeg fryktet at det kom til å subbe, men det ser ut til at det (akkurat) går ;)

Fikk såvidt prøvd bilen på autoslalom på BMW treffet vi hadde på Bardufoss for noen helger tilbake, noe som var en ny (og morsom) erfaring for både meg og bilen. Her er noen "lånte" bilder av bilen fra autoslalomen og treffet. Mer om treffet og BMWCCN avd. Troms finner her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0

12.jpg

21.jpg

sha3rbkt9i6bmsvsdoax.jpg

BMWCCN005.jpg

plg617qca16u9qixzdvp.jpg

BMWCCN027.jpg

BMWCCN038.jpg

BMWCCN039.jpg

BMWCCN052.jpg

BMWCCN053.jpg

tv2rwhhm20iysoml1xht.jpg

5amaxft5a7szma8zadth.jpg

Og til slutt et bilde av "sjefen sjøl", den 4 årige sønnen til Thomas (tmice), som kåret 5'ern til treffets fineste *skryte, skryte* ;) Som belønning fikk han sitte på med meg fra utstillingsområdet og til plassen vi kjørte autoslalom på.

u5f31zk6kgbe5gwl880o.jpg

Kan jo også avsløre en liten plan jeg har lekt og jobbet med i over to måneder også, som jeg skrinla for godt i går :( Den innebar at 5'ern levde på lånt tid i mitt eie, da jeg seriøst vurderte å "oppgradere" til en '07 E92 335iA Hartge, som har ligget ute på finn.no en god stund. Dessverre for meg (men heldigvis for lånet mitt..?) greide ikke jeg og selgeren av denne bilen å komme til enighet om mellomlegget ved innbytte av min bil. Hadde jo vært utrolig morsomt med en E92 nøyaktig slik jeg drømmer om, men jeg kom til at det ville bli litt for råflott og en god del for kostbart når jeg tross alt ville vært avhengig av å låne hele mellomlegget.. :roll: Så derfor satser jeg heller på å beholde 5'ern, gjøre den "ferdig" og å pusse leiligheta litt opp i løpet av vinteren :D

Skrevet

Kanonflott vogn! :)

Må få en runde rundt i den når det passer! :)

Jeg diskuterer i disse dager pris på godsaker til min ;) en slik som vi pratet om sist, hehehe

Skrevet
Kanonflott vogn! :)

Må få en runde rundt i den når det passer! :)

Jeg diskuterer i disse dager pris på godsaker til min ;) en slik som vi pratet om sist, hehehe

Takk for det, Tommy! :D Din er også en svært lekker sak ;) En prøvetur må vi såklart få til! Vi kan jo f.eks. byttekjøre til neste BMW treff? :) Eller omså finne på noe i helga - skal hjem en tur.

Nå som jeg har bestemt meg for å beholde bilen skal jeg få fart på meg med å undersøke pris på godsaker til min også.. kanskje vi får kvantumsrabatt? ;)

Skrevet

Høres bra ut! :D

Vi får se hva som skjer i helga da ;)

Ja jeg har bestemt meg, etter turen med Thomas fra Munchen og nordover i 330'n så var det ikke tvil lenger :)

Skrevet
Høres bra ut! :D

Vi får se hva som skjer i helga da ;)

Ja jeg har bestemt meg, etter turen med Thomas fra Munchen og nordover i 330'n så var det ikke tvil lenger :)

Ja stemmer, du var med han! Bra tur? :D

Jeg har også lyst på mer, selv om 525'n holder til vanlig bruk. Er jo så morsomt å "kjette" de litt.. ;)

Skrevet

Drit i ny bil nå... Er du ferdig utdanna papir rytter jurist nå? Regner med du innen rimelig tid kommer deg så pass i inntekt at du heller kan kjøpe M3 enn 335. Skal du først gå for stor motor er det best å gå for full pakke. Er drit å vite at andre har mer. I mellomtiden bør det ikke være noe problem å farte rundt i den E60'en din! :wink:

På en annen side blir du imidlertid å miste lappen å komme i fengsel om du kjøper M3. Har hatt biler som var både like rask og raskere enn M3.... Hadde jeg ikke solgt unna så hadde jeg mista lappen. Kan tenke meg at det blir ekstra lett å gi flatt med M3'en for å piske opp den sinnsyke motorlyden! :P

Skrevet

snakker gutta boys om ekstra pustehjelp via reim her nå?? Fikk plutselig en slik følelse..... :P

(kompressor, for de som ikke skjønte hva jeg mente :P)

Skrevet
Drit i ny bil nå... Er du ferdig utdanna papir rytter jurist nå? Regner med du innen rimelig tid kommer deg så pass i inntekt at du heller kan kjøpe M3 enn 335. Skal du først gå for stor motor er det best å gå for full pakke. Er drit å vite at andre har mer. I mellomtiden bør det ikke være noe problem å farte rundt i den E60'en din! :wink:

På en annen side blir du imidlertid å miste lappen å komme i fengsel om du kjøper M3. Har hatt biler som var både like rask og raskere enn M3.... Hadde jeg ikke solgt unna så hadde jeg mista lappen. Kan tenke meg at det blir ekstra lett å gi flatt med M3'en for å piske opp den sinnsyke motorlyden! :P

Tror jeg ville ha hatt nok med den 335'n.. Hartge-tunet til 360 hk, og påmontert variabel 0 - 100% sperre. Tror jeg hadde klart å gjort nok galskap med den :twisted: Om jeg har bruk for en slik bil, er derimot en annen sak.. ;)

Uansett så må jeg jo foreta meg litt på leilighetssiden, særlig nå som Harald har flyttet inn i Karl Johan. Selv om han kjører gammel Volvo så drar han nok damer som fy med å brife med DEN leiligheten - og det kan jeg jo ikke finne meg i :P

Har du mye respons på 520'n? :)

Skrevet
snakker gutta boys om ekstra pustehjelp via reim her nå?? Fikk plutselig en slik følelse..... :P

(kompressor, for de som ikke skjønte hva jeg mente :P)

Vi snakker om hver vår nye 14 årige fake-blondine i baksetet..... :oops: Nei, du busta oss nok med våre planer.. ;) Vil nok bli helt andre biler med pustehjelp :) Dessverre er det jo ikke kun positive aspekter med den, noe jeg er litt betenkt over.. men det er jo en lang vinter å bestemme seg på :)

Skrevet
Perfekt bil du har Cato :) Du er vel med på neste treff?

Tusen takk for det, Dan ;) Du har ikke akkurat så mye å klage på med M5'n heller, den er litt av en bil :)

Med mindre noe svært kritisk oppstår så er jeg såklart med! :D

Ja å blir det oppgraderinger til neste treff da? :):)

Tviler på at det blir noen større oppgraderinger til da. Kanskje nye blinkelyspærer rundt om, samt montering av xenon i tåkelysene (og kanskje i engleøynene, dersom jeg får sumlet meg til å bestille disse :P)

Blir du å stille med 330'n dersom du enda har den da? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...