fre Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Bare for og få sagt det, er så dritt lei av at vær gang det kommer en slik tråd som dette så blir det langt ifra hjelp, nei det blir hets. Dere som leker at dere har glorie over hodet, tenk dere om! faen Prøv heller og hjelpe istede for og rive ned Tosk.. Hva med om DU kræsja med han idioten her som ikke hadde kontroll over bilen da?? Hæææ?? Man skal ALDRI prøve å stikke fra politiet. Det setter en selv i fare, men først og fremst ALLE uskyldige... Kjører ofte for fort selv.. men aldri uten kontroll, og stopper ALLTID for politiet.. Denne tråden kan sendes Romerike Politidistrikt, så letter det arbeidet dems litt..
CrZyWiz Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Enig, en ting er å ligge 10-20 over, en annen ting er og doble hastigheten.
The_transporter Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 hahaha dummeste jeg har hørt noen gang.. hva hjelper det romerike politidistrikt med denne tråden? de har jo innrømmelsen hans og alt på film.. haha dere er en gjeng med hissigpropper
JAL_535i Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Jeg holder sjeldent fartsgrensen selv, og ikke er jeg en hissigpropp heller, men da jeg leste første innlegg her tenkte jeg selvfølgelig "fy fahn for en idiot".. kjøre som en tulling, stikke av fra politiet og måke bilen på en åker.... også skal dere ha forståelse og hjelp???
Kjennern Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Gikk jo heldigvis bra denne gangen, men ble ikke spesielt imponert når jeg leste det i RB. Har selv blitt tatt i fartskontroll så sier ikke at jeg er skinnhellig der, men å stikke fra politiet syns jeg er å ta det til et nytt nivå. Og det å doble fartsgrensen i 90-100 er ganske sykt spør du meg, samma hvem du er så har du ikke kontroll på vanlig norsk Klasse A motorvei i 180-200kmt. Da går det styggfort og skal ikke mye til før noe kan gå galt selv om man har en "liten 523i" Men er av den oppfatning at kjører du fort/styggfort å det går gale så er det bedre at det kun går utover en selv, værste er når det går ut over uskyldige. Er nok ikke så gøy å sitte der å ha skadet kanskje drept noen pga at man skal på død og liv kjøre gris. -Done ha en god helg-
fre Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Får bare håpe han og alle andre med samme holdning stryker med neste gang God helg, fjortiser!
Tommy Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 det var den sorte volvoen som stod ved borgen.. så kjørte de etter mot nybakk..han kjørte jo ifra de.. og hadde han ikke skrensa ut ved nybakk hadde han klart det også.. er snakk om en 523ia han ble lagt i håndjern og får nok ubetingen fengsel.. mista jo lappen.. når det gjelder forsikringa, så var det bare forstillinga og front/ bakfanger som tok støyten.. vi har tittet litt på bilen hans.. og den var ikke så skadet.. prøvde ikke å hente noe sympati for noen her.. bare spurte om noen hadde vert borte i noe lignende ang. forsikring.. I tillegg til å dekke skadene på egen bil, vil han nok også få regning på andre ting som er blitt ødelagt i denne utforkjøringen, slik som dyrket mark, gjærder, skilt, autovern ol.
CEJ Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 blei jo ikke skader på autovern, gjerder etc. var heller ikke dyrket mark... så tviler på det .. hehe..
Gjest Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Finnes nok av 90-soner der 150-160km/t ikke er direkte livsfarlig. Er mye verre å kjøre i 60 i 30-sona...Når dere ikke kjenner strekning og omstendigheter blir det veldig teoretisk.Er da ingenting galt med å forsøke å kjøre fra politiet. Er ingen problemer hvis du har litt peiling og kjenner veien. Hadde ikke vedkommende havnet på jordet i etterkant ville han kanskje ikke blitt tatt. Seriøst... Å du har lappen? En slik holdning burde være nok i seg selv til å frata deg førerkortet til fylte 80 år for da å frata deg den av helsemessige grunner!!! Kanskje du da er moden og ansvarsfull nok til å føre noe større en dine egne slipperser. Tenk om han kronidioten hadde meid ned din kone og datter da han prøvde å stikke av... nei fy f.. Blir så provosert.
Gunnar Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Rull nå inn.. det var ikke dette trådstarter ville vite. Har forøvrig ikke noe veldig relatert, men en kompis kjørte ut med en (da 4-5 år gammel) Wrangler på glatt føre, med sommerdekk og overskredet kilometerstand i forhold til forsikringen. Mener det var 15% avkortning han fikk (bilen ble kondemnert).
The_transporter Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 dere overdramatiserer det hele så veldig mye.. takker gunnar for et relatert svar han hadde allerede bremset ned til kanskje 80 i den rundkjøringen.. det er ikke så fort skal dere se.... det skle av vegen pga glatt rundkjøring... dessuten så hadde han stoppet om det var noen biler på veg inn i rundkjøringen.. han er ikke helt idiot.. så ingen koner skulle blitt meid ned.. greit at dere deler deres meninger.. men HALO???
ReBell Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Forbannede IDIOT! Det er folk som kødden der som gjør at forsikringa til alle andre blir dyrere. Håper at han ikke får igjen en 50-øring en gang. Lite smart å kjøre fra politiet, har flere kompiser som har prøvd det. en ting er å klare å kjøre fra politet der og da, men de finner jo alltids en etterpå! Men for å svare på spørsmålet: Det vanker en avkortning ja. Evt. i form av regress. Hvor stor avkortningen blir er i forhold til situasjonen i hver enkelt sak. I dette tilfelle er det ikke mye som taler for at forsikringen vil betale ut erstatning. I så måte vil de nok kreve regress.
ReBell Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 dere overdramatiserer det hele så veldig mye..takker gunnar for et relatert svar han hadde allerede bremset ned til kanskje 80 i den rundkjøringen.. det er ikke så fort skal dere se.... det skle av vegen pga glatt rundkjøring... dessuten så hadde han stoppet om det var noen biler på veg inn i rundkjøringen.. han er ikke helt idiot.. så ingen koner skulle blitt meid ned.. greit at dere deler deres meninger.. men HALO??? BTW: Nå er det vel ikke den glatte rundkjøringen sin feil at han skled av veien...
Saltkjelen Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 så ingen koner skulle blitt meid ned.. greit at dere deler deres meninger.. men HALO??? Hvordan vet du det? Det kunne ha vært en arbeider i rundkjøringen.. Det kunne også ha vært en ungdomsgjeng som gikk i veibanen og det kunne faktisk ha vært barn som hadde lekt på jordet.. Og 80km/t inn i en rundkjøring av normal størrelse er fort.. Han ville vel heller ikke klart å stoppet om det var en annen bil som skulle inn i rundkjøringen ettersom det også var glatt på det aktuelle stedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå