316 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 bekrefter at årets Dakar-rally er avlyst etter et turistdrap på julaften.Foreløpig er det bare rykter, men jeg frykter at det ikke blir noe av. Jeg vil ikke hjem nå, sa Pål Anders Ullevålseter til VG Nett i 12-tiden. Halvannen time senere bekreftet arrangøren av rallyet at de avlyser årets arrangement - dagen før starten skulle gått i Lisboa. Også Gjermund Frostad skulle etter planen kjørt rallyet. - Jeg blir helt kvalm. De siste månedene har jeg lagt ned tusenvis av timer i forberedelser, og så hører man dette. Jeg skjønner at sikkerheten må gå først, men ... sier Frostad til VG Nett Tragisk, dette har nesten blitt en tradisjon for meg rundt juletider/nyttårstider.. Terrorfaenskap! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192776 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Jepp dette var synd. Pål Ander Ullevoldseter var også rangert som en favoritt. Det har vert en "høydare" hver januar, å se oppsummeringen på eurosport på kveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Synd for alle de som har brukt alt av tid, krefter og sannsynligvis penger på dette. De burde jo kunne ha lagt om løypa evt. kutta ut etappene i Mauretania. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Hadde ikke nærma meg et muslimsk land i disse tider jeg....Spes ikke i Afrika. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Hadde ikke nærma meg et muslimsk land i disse tider jeg....Spes ikke i Afrika. Hmmm... er du klar over hvor mange fra vesten som drar på ferie til muslimske land som Tyrkia, Egypt, Dubai og flere land i Østen ?... Jeg forstår frustrasjonen, men de fleste muslimer liker ikke Al-Qaida (og tilsvarendene terrororganisasjoner) noe mer enn vi gjør. Det er først og fremst fattigdom og mangel på opplysning/kunnskap som er problemet i store deler av den muslimske verden... ikke at folk er genuint ondsinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Syntes han sa det hadde kosta en million.. Så en reportasje på Discovery. Ble kvalm av å se hvordan arrangøren behandlet deltakerene og... enda så mye penger de har betalt for å være med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå