M3Turbo Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Kjører gjærne med deg en dag jeg. På veien da. Ikke ment som kritikk det med reg. kun et spørsmål. Jeg skjønner godt at du ikke regger den hvis den kun er til bane. Koster nok mye mer en 300000K hvis du skal godkjenne effekt økning også! Hvis jeg godkjenne mine eksta 400-500hk så blir det fort dyrt ja. Syns E46 med csl styling er en knall! . Usikker på fargevalget ditt,men får se når den blir ferdig. Kan godt hende det blir alreit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Nå syns jeg farge valget mitt er en prøvesle i seg selv. Nå før lakk , har det jo blitt så mange meninger. Mulig det som er litt menigen kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Tar det lang tid før jeg får se den med lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Er litt tøft med litt annerledes farge valg når den skal brukes på bane og til drifting syntes jeg da... Syntes nissanen din kledde orange veldig veldig godt.. Og tror det kan bli fint med den fargen du har valgt på Bmw'n også... Tror den kommer til å bli bra når du har fått på merker og alt.. Gleder meg hvertfall til å se den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Tar det lang tid før jeg får se den med lakk? Henger meg på Tålmodighet er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvordan skal du feste carbontaket? Jeg ville aldri gjort det om jeg var deg.. Jeg har fortsatt ikke finni på noe god løsning med carbontaket mitt. Men, igjen så var det billigere enn å bytte takplate Helrått prosjekt, blir morro å kjøre imot/med/bak/foran deg neste sesong. Mvh #25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Tar det lang tid før jeg får se den med lakk? Henger meg på Tålmodighet er oppskrytt +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 hvorfor er framskjermene plukket av egentlig? pga lakking eller er det andre grunner? Altså, å lakkere mens man har skjermer montert på bilen, dørene lukket og/eller ikke tar ut vinduene når man hellakkerer så blir det ikke skikkelig arbeide gjort. Man får maskeringskanter flere steder enn nødvendig (selv om de ikke er synlige) og man vil få lakkstøv mellom sprekkene du finner mellom skjermer og dører osv. Syns trådstarter gjør en vel så bra jobb her jeg, skal selv også demontere bilen helt når den skal hellakkeres. Dette her blir bra, stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Tar det lang tid før jeg får se den med lakk? Det kommer ann på Bil-Rep som skal stå for lakkeringa. Håper på at det sorte er lakket før helgen og at den blir ferdig neste uke. Da begynner jeg å bli utålmodig, om den ikke er ferdig ja. Kom flere deler fra Summit i dag. Alle delene som jeg har flocket kom også. (bilder kommer) Målet er å prøve kjøre på Raaner treff 5 april. Så mangler bare stoler, tak, noe stag, alu foringer og noe småtteri. Blir full gass med å sette den sammen, når den kommer fra lakk. Så skal den til ESS tuning i mars for og få på seg 550 kittet dems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 hvor mye hk skal ess sponse deg med da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvordan skal du feste carbontaket? Jeg ville aldri gjort det om jeg var deg.. Jeg har fortsatt ikke finni på noe god løsning med carbontaket mitt. Men, igjen så var det billigere enn å bytte takplate Helrått prosjekt, blir morro å kjøre imot/med/bak/foran deg neste sesong. Mvh #25 Hva aldrig gjort?? Skal ikke ha tak luke, fikk ikke tak i stål luke. Så blir helt carbon tak med scoop. Må ha scoop for frisk luft inn. Blir aldrig røyk i bilen når man kjører da. http://www.racingparts-bmw.de/start/eng/start.htm Skal feste med tec 7 og popp nagler. Ja skal bli gøy å kjøre neste år. Skal mulig kalle bilen "japps killer" passer vel bra håper jeg, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Ekstremt kult prosjekt. Kan jeg spørre om budsjett på dette bygget? Du som driver å prøver å lure sivert nedover for å bredde/valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Fy f...så rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvordan skal du feste carbontaket? Jeg ville aldri gjort det om jeg var deg.. Jeg har fortsatt ikke finni på noe god løsning med carbontaket mitt. Men, igjen så var det billigere enn å bytte takplate Helrått prosjekt, blir morro å kjøre imot/med/bak/foran deg neste sesong. Mvh #25 Hva aldrig gjort?? Skal ikke ha tak luke, fikk ikke tak i stål luke. Så blir helt carbon tak med scoop. Må ha scoop for frisk luft inn. Blir aldrig røyk i bilen når man kjører da. http://www.racingparts-bmw.de/start/eng/start.htm Skal feste med tec 7 og popp nagler. Ja skal bli gøy å kjøre neste år. Skal mulig kalle bilen "japps killer" passer vel bra håper jeg, he he. Skjære av originaltaket.. Ok, om du ikke er så nøye på utsende så går det jo ann å poppe men bare lim holdt ikke på mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 ylindgren Hvis jeg har forstått deg korrekt - så skal du skjære av orginal taket og poppe/lime fast et nyinnkjøpt Carbon tak?!? Jeg skrur ikke selv, og har begrenset knowhow... men er det ikke taket som "stabiliserer"mye på bilen da, kjenner jo det når man kjører cabrio, over trikkeskinner f.eks, at bilen "skjelver". Skjønner liksom ikke at det taket kan holde med noen pop nagler og litt lim.. du skal jo ikke kjøre pent med denne liksom - flire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå